اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد

جلسه انجمن والیبال نشسته امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه انجمن والیبال نشسته امروز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی، ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون، کشفیا رئیس، روشن اخگر نایب رئیس بانوان، شاهی دبیر انجمن و آشوری رئیس سازمان لیگ در فدراسیون برگزار شد.

در ابتدا اسبقیان از مسئولان انجمن تشکر کرد و تشکیل این جلسه را تائیدی بر علاقه و انگیزه آنها دانست و گفت: از انجمن می خواهم تا راهکارهایی را برای رشد بیشتر والیبال نشسته برنامه ریزی کند.

رئیس فدراسیون افزود: با استعدادیابی میان جانبازان نیروی های مسلح می توانیم قهرمان‌های تازه ای را به ورزش جانبازان و معلولین و نیز والیبال نشسته کشور معرفی کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان، این تعامل را بین فدراسیون و نیروهای مسلح برقرار خواهم کرد.

اسبقیان عنوان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا نمی توانیم به استان ها سفر کنیم اما پیگیر عملکرد هیئت‌ها، ورزشکاران و قهرمانان هستم و از انجمن می خواهم که نحوه عملکرد والیبال نشسته در استان ها و فعالیت‌ها را به صورت مجازی پیگیر کنند تا شرایط ایده آل این رشته حفظ شود.

در ادامه این جلسه، نصیری و گلشنی نیز مطالبی را درباره فعالیت های انجمن مطرح کردند.

همچنین کشفیا درباره فعالیت‌های این انجمن در سال گذشته گزارشی را ارائه داد و افزود: درباره نحوه برگزاری لیگ‌های باشگاهی، بر اساس قوانین وزارت ورزش و جوانان و رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.

آشوری نیز درباره مسابقات لیگ و برگزاری اولین دوره رقابت‌های جام حذفی مردان در سال گذشته مطالبی را ارائه کرد و گفت: رشته والیبال نشسته به دلیل حضور تعداد زیاد ورزشکاران و داوران قضاوت کننده در لیگ و دیگر رقابت های باشگاهی بی نظیر است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول