اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انبارهای خودرو اعلام موجودی کنند/برخورد قاطع در انتظار محتکران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر لزوم مقابله با محتکران خودرو، گفت: تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را به این سازمان اعلام نمایند.

انبارهای خودرو اعلام موجودی کنند/برخورد قاطع در انتظار محتکران

رامین ربیعی، رئیس صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: بر اساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را در سامانه جامع انبارها به نشانی NWMS.IR  ثبت نمایند در غیر این صورت مشمول تخلف احتکار شده که در این رابطه با آنها برخود قاطع قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس، سازمان صمت نیز بر اساس قواعد سامانه جامع انبارها، تمامی انبارها، سوله‌ها و مراکز نگهداری را مورد بازرسی و کنترل قرار می دهد.

ربیعی تصریح کرد: بر اساس ابلاغیه‌های کشوری ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلا استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: پارکینگ‌ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

این مسؤول در پایان بیان کرد: همشهریان البرزی در صورت رویت هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند تا به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول