اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پخش برنامه «زیتون سربلند» و «تا قدس» در صدا و سیمای گلستان/ روز قدس هرگز تعطیل‌پذیر نیست

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان از پخش دو ویژه برنامه به نام‌های «تا قدس» و «زیتون سربلند» ویژه روز جهانی قدس از صدا و سیمای گلستان خبر داد.

پخش برنامه «زیتون سربلند» و  «تا قدس» در صدا و سیمای گلستان/ روز قدس هرگز تعطیل‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، محمد منتظرحجت در جلسه شورای معاونین در خصوص روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس هرگز تعطیل‌پذیر نیست و امسال نیز این روز بزرگ  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و صدا و سیمای گلستان با دو ویژه برنامه به استقبال این روز با شکوه می‌رود.
وی تصریح کرد: اگر امروز بحث اول دنیا در مورد حوزه بهداشت و موضوع کرونا است، مسئله معنوی مردم دنیا نیز آزادی فلسطین است و معاونت سیمای گلستان  با ویژه برنامه «تا قدس» به مدت 240 دقیقه از ساعت 9:00  تا 13:00 جمعه 02 خرداد به صورت زنده این روز بزرگ را با حضور خودرویی مردم همیشه در صحنه گلستان به تصویر می‌کشد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: این برنامه علاوه به پوشش زنده مراسم، آیتم‌های متنوع دیگری از جمله با حضور کارشناس در برنامه برای بررسی و تبیین ابعاد سیاسی، اجتماعی این روز مهم، اجراهای متعدد زنده سرود و موسیقی در استودیوی برنامه، ارتباط زنده با محل برگزاری مراسم راهپیمایی، پخش وله‌های مختلف و پخش تصاویر هوایی از مراسم را پخش می‌کند.
منتظرحجت خاطرنشان کرد: همچنین شبکه گلستان چهار اکیپ سیار تولید سیما نیز در شهر گرگان یکی خیابان امام خمینی (ره) و یکی در چهار راه میدان و اکیپ سیار دیگر در خیابان شهید رجایی و یکی  دیگر در سه راه بهارستان و در داخل استودیو صدا و سیما حمایت مردم گلستان را از ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه را به جهانیان نشان خواهند داد.
مدیرکل صدا و سیما استان گلستان به معرفی برنامه‌های رادیوی فارسی و برون‌مرزی این مرکز پرداخت و  افزود: شبکه استانی صدای گلستان هم به منظور انعکاس این روز جهانی، ویژه برنامه‌ای را با نام «زیتون سربلند» تدارک دیده است.
وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 09:00 صبح آغاز و تا اذان ظهر به‌صورت زنده با دعوت از کارشناسان سیاسی و فرهنگی، پخش پیام‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، ارتباط تلفنی با ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، پخش سخنان امام (ره) و رهبری، انزجار مردم ولایتمدار استان از رژیم غاصب اسرائیل را منعکس خواهد کرد.
منتظرحجت افزود: رادیو ترکمنی برون‌مرزی با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» به مدت 120 دقیقه به صورت زنده از رادیو ترکمنی با حضور کارشناسان مذهبی، گزارش‌های مردمی و ... این روز باشکوه را  روی آنتن می‌برد، همچنین در برنامه‌های روتین و روزانه این حوزه از جمله ویژه برنامه سحری «ضیافت الهی»، «چشمه ایمان» و «جهان سیاست» به طور ویژه به روز جهانی قدس اشاره می‌کند.
وی همچنین به ویژه برنامه‌های «معاونت خبر» اشاره کرد و گفت: حوزه معاونت خبر این مرکز هم به منظور انعکاس حال و هوای این روز بزرگ 26 اکیپ خبری در گرگان و شهرستان‌های استان مستقر و همگام با حضور خودرویی مردم گلستان شرکت خواهند کرد و ضمن ارائه گزارش‌های مردمی، اخبار راهپیمایی باشکوه مردم را به اطلاع مخاطبان  در استان و شبکه‌های سراسری می‌رسانند.
مدیرکل صدا وسیما مرکز گلستان افزود: معاونت فضای مجازی مرکز همراه با دیگر معاونت‌های مرکز نیز در خصوص این روز با شکوه به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اهم از 10 کلیپ‌های صوتی و تصویری، چهار تیزر در خصوص روز قدس، دو موشن‌گرافی، چهار پوستر و 10 عکس نوشت، پنج پادکست، سه اینفوگرافی و دو کاریکاتور، مسابقه عکس،  دو نماهنگ در خصوص روز جهانی قدس و ... از واحدهای صدا، سیما و خبر می‌پردازد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول