اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا و افزایش 20 درصدی ترافیک در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از افزایش 20 درصدی ترافیک در زنجان خبر داد و گفت: این موضوع به خاطر تردد شهروندان با خودروهای شخصی است.

کرونا و افزایش 20 درصدی ترافیک در زنجان

علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌‌‌گذاری اجتماعی استفاده از خودروی شخصی در شهر بیشتر شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در یک بازه زمانی طرح ترافیکی نیز در زنجان اجرایی شد، اضافه کرد: اما هم اکنون ترافیک به حالت عادی برگشته، اما مردم شهر به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و برای مبتلا نشدن به کرونا بیشتر از خودروی شخصی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا ترافیک در زنجان بیشتر شده است، تصریح کرد: به صورت درصدی میزان ترافیک در زنجان تا 20 درصد افزایش یافته و مردم با خودروهای شخصی در خیابان‌ها تردد دارند، که البته این میزان حجم ترافیک از ظرفیت خیابان‌های شهر بیشتر است.

شیرمحمدی ادامه داد: طبق بررسی همچون سایر فصول سال حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر و کمربندی شمالی و جنوبی زیاد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین در ارتباط با تصادفات نیز گفت: تصادفات فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

وی در ارتباط با تمهیدات ترافیکی نماز عید فطر گفت: در هر مکانی که اعلام شود نماز عید فطر اقامه می‌شود و پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات ترافیکی را اجرایی می‌کند.
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول