اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وضعیت مدارس مازندران در روزهای کرونایی/ اختیار آزمون دروس غیرنهایی با مدیران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: مقرر شد دانش‌آموزان باتوجه به نیاز به رفع اشکال به‌صورت پراکنده و معلمان به تناسب برنامه هفتگی پاسخگوی دانش آموزانی که نیاز به رفع اشکال دارند، باشند.

وضعیت مدارس مازندران در روزهای کرونایی/ اختیار آزمون دروس غیرنهایی با مدیران

اسفندیار نظری امروز درباره میزان حضور و استقبال دانش‌آموزان در بحث بازگشایی مدارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه همه مدارس سطح استان در مقاطع مختلف ابتدایی تا متوسطه به‌صورت همزمان بازگشایی شد.

وی افزود: مقرر شد دانش‌آموزان باتوجه به نیاز به رفع اشکال به‌صورت پراکنده و معلمان به تناسب برنامه هفتگی پاسخگوی دانش آموزانی که نیاز به رفع اشکال دارند، باشند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: حضور معلمان و مدیران مدارس براساس برنامه هفتگی اجباری و حضور دانش‌آموزان اختیاری و داوطلبانه خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه تمامی مدارس سطح مازندران به مدت چهار هفته، از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۷ خرداد دایر خواهند بود، تصریح کرد: در دوره ابتدایی امتحانی نخواهیم داشت و ملاک آزمون، ارزشیابی، توصیفی خواهد بود.

وی یادآور شد: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت غیرحضوری خواهد بود و آزمونی برگزار نخواهد شد و مدیران و معلمان درباره نمره تصمیم‌گیری خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه امتحانات پایه نهم هم به‌دلیل هدایت تحصیلی، به‌صورت حضوری است، اظهار کرد: امتحانات پایه دوازدهم در تمامی رشته‌ها از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت و آزمون دروس غیرنهایی در اختیار مدیر مدارس خواهد بود.

نظری با تاکید بر اینکه خانواده‌ها پیگیر مسائل آموزشی فرزندان خود باشند تا بتوانیم سال تحصیلی را با رضایت دانش‌آموز و خانواده و نظام تعلیم و تربیت به پایان برسانیم، گفت: امیدواریم بتوانیم با موفقیت مقدمات سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را که از اسفند ماه سال ۹۸ با شعار «برنامه محوری، سواد رسانه‌ای و بهداشت مدارس» استارت خورده را آغاز کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول