اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بی اعتنایی هیأت رئیسه به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دستکاری مصوبات مجلس

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: با وجود اینکه یک روز از عمر مجلس دهم باقی مانده، هیأت رئیسه هنوز نتیجه‌ درخواست من برای تشکیل کمیته حقیقت یاب به منظور رسیدگی به موضوع ایجاد تغییر در مصوبه مجلس را ارائه نکرده است.

بی اعتنایی هیأت رئیسه به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دستکاری مصوبات مجلس

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: حدود 10 روز پیش طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ایجاد تغییر در مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 99 شدم.

وی افزود: از آن زمان تاکنون از هیأت رئیسه پیگیر نامه خود شدم که در یک بار به جای ارائه نتیجه کار، نامه خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من ارائه کردند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز صبح هم که پیگیر این موضوع شدم با وجود این که یک روز به پایان عمر مجلس دهم باقی مانده، هیأت رئیسه جوابی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به من ارائه نکرد و تا پایان جلسه امروز از من وقت خواسته است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: این طور به نظر می‌رسد که آقایان در هیأت رئیسه در باره این موضوع این دست و آن دست می‌کنند تا زمان بگذرد و کار مجلس تمام شود.

وی افزود: در بند (هـ) تبصره 21 لایحه بودجه سال 99 عبارت «غیرمستمر» از مصوبه کمیسیون تلفیق به هنگام ارسال به شورای نگهبان حذف شد که حذف همین عبارت ابهامات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پرداخت حقوق‌ها ایجاد خواهد کرد و به نوعی زمینه ساز پرداخت حقوق‌های نجومی خواهد شد و من به همین خاطر در نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب به منظور رسیدگی به این منظور شدم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول