اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان، بیمارستان سفید در مورد ویروس کرونا ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد سفید بودن وضعیت بیمارستان‌ها در سطح استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی چنین برنامه‌ای ندارد، چرا که اعلام وضعیت سفید منجر به از بین رفتن آمادگی خواهد شد.

زنجان، بیمارستان سفید در مورد ویروس کرونا ندارد

پرویز قزلباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری در مورد اقدامات مربوط به مناسبت‌های چند روز آینده به صورت ملی اتخاذ می‌شود، اظهار کرد: برگزاری نماز عید فطر در مساجد و البته با رعایت موارد بهداشتی مورد تایید قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان روند کاهشی ابتلا به بیماری کووید 19 را در سطح استان مورد تاکید قرار داد و افزود: بیماران شهرستان هم در اغلب موارد به مرکز استان مراجعه می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد سفید بودن وضعیت بیمارستان‌ها در سطح استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی چنین برنامه‌ای ندارد، چرا که اعلام وضعیت سفید منجر به از بین رفتن آمادگی خواهد شد.

قزلباش تاکید کرد: بیمارستان‌هایی که آمار مراجعان کرونایی کمتری دارند، تعداد تخت‌های مختص این بیماران را کاهش خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از پذیرش سایر بیماران در مراکز درمانی برای طی مراحل درمان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند برای دریافت خدمات به مراکز درمانی مراجعه کنند.

وی آمار بیماران بستری در بیمارستان‌ها را به دلیل ابتلا به کووید 19 را متغیر اعلام کرد و افزود: نقاهتگاه‌های فعال در استان هم حفظ خواهند شد.

قزلباش در پاسخ به سوالی در مورد پذیرش بیمار در نقاهتگاه‌ها گفت: نقاهتگاه‌ها بیمارانی با شرایط خاص را پذیرش می‌کنند و در حال حاضر هم بیمارانی در مراکز بستری هستند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول