اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

درخواست مزیت‌های بیکاری در انگلیس به بالاترین رقم در 24 سال گذشته رسید

اداره آمارهای ملی انگلیس اعلام کرد تعداد افرادی که در انگلیس درخواست مزیت های بیکاری کردند در ماه آوریل، نخستین ماه قرنطینه کامل در این کشور، به بالاترین رقم از سال 1996 رسید.

درخواست مزیت‌های بیکاری در انگلیس به بالاترین رقم در 24 سال گذشته رسید

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، بر اساس آمارهایی که امروز منتشر شد تعداد افرادی که در انگلیس درخواست مزیت های بیکاری کردند در ماه آوریل، نخستین ماه قرنطینه کامل در این کشور، به بالاترین رقم از سال 1996 رسید.

اداره آمارهای ملی انگلیس اعلام کرد این رقم 856 هزار و 500 نفر افزایش یافته که بیشترین میزان ماهانه تاکنون نیز بوده و به 2.097 میلیون نفر رسیده است که افزایش 69 درصدی را نشان می دهد.

نظرسنجی رویترز از اتقصاددانان از پیش بینی افزایش 676 هزار 500 نفری مدعیان نیاز به مزیت های بیکاری خبر داده بود.

با در نظر گرفتن برنامه دولت برای پرداخت 80 درصد دستمزد کارگران که به مرخصی موقتی فرستاده شده اند که این افراد در مجموع بیکاران آورده نشده اند، این افزایش شدیدتر هم خواهد شد.

جاناتان آثو، معاون اداره ملی آمار انگلیس گفت: «درحالی که تنها هفته های نخست محدودیت ها را می گذرانیم، آمارها نشان می دهد کووید 19 تاثیر زیادی بر بازار کار داشته است.»

بر اساس این آمار، نرخ بیکاری انگلیس در بازه ژانویه تا مارس که تنها یک هفته قرنطینه را در بر داشت، از 4 درصد سه ماه منتهی به فوریه، به 3.9 درصد کاهش یافته بود.

پیش بینی کننده بودجه این کشور می گویند نرخ بیکاری انگلیس در بازه زمانی آوریل تا ژوئن (سه ماهه دوم 2020) حتی با وجود تحت حفاظت قرار گرفتن میلیون ها کارگر تحت برنامه دولت این کشور برای پرداخت حقوق هایشان در زمان مرخصی موقتی، می تواند تا 10 درصد برسد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول