اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

عرضه اولیه لاستیک یزد امروز چهارشنبه

بر اساس پیام ناظر بازار،‌امروز عرضه اولیه سهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در نماد پیزد1 به روش ثبت سفارش امروز چهارشنبه انجام می‌شود

عرضه اولیه لاستیک یزد امروز چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری فارس،‌در راستای عمق بخشی به بازار و جمع آوری نقدینگی سرگردان بازار،‌ عرضه اولیه شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد ( پیزد1 ) به روش ثبت سفارش امروز چهارشنبه مورخ 1399/02/31 در فرابورس ایران انجام می‌شود.

پیام ناظر بازار در مورد این نماد منتشر شد:

1- حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد 50 سهم خواهد بود.
2- دامنه قیمت در ثبت سفارش از مبلغ 40،100ریال تا مبلغ 40،353ریال است.
3- ثبت سفارش از ساعت 10:15 لغایت ساعت 13:15 است.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد پس از احراز کلیه شرایط در فهرست نمادهای فرابورس ایران درج و آماده عرضه اولیه شد.

در این زمینه اسکندر ستوده گام بعدی این شرکت پس از افتتاح خط تولیدی را اصلاح و بهینه‌سازی محصولات با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا عنوان کرد که در نتیجه آن ظرفیت تولید این شرکت به 38 هزار تن محصول در سال رسید.

ستوده همچنین از شروع طرح توسعه این شرکت برای افزایش تولید خبر داد و گفت: این طرح تا پایان سال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد که آثار مالی خود را بر صورت‌های مالی شرکت در سال 1400 نشان می‌دهد.

او، ترکیب سهامداران عمده پیزد را مجتمع صنعتی آرتاویل تایر با بیش از 61 درصد، شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با 36 درصد و آستان قدس رضوی با بیش از 2 درصد از سهام این شرکت معرفی کرد.

ستوده در ادامه افزود: در حال حاضر بالای 9200 حلقه تایر رادیال وانت و سواری به جز تایرهای دوچرخه و... به بازار کشور عرضه می‌کنیم و همچنین تولید رادیال‌های سیمی تحت لیسانس و امتیاز وردشتاین هلند از جمله دستاوردهای این شرکت است.

مدیرعامل مجتمع صنایع لاستیک یزد در بخش دیگری از این نشست در مورد وضعیت عملیاتی این شرکت، گفت: درآمدهای عملیاتی شرکت در سال 97 بیش از 4 هزار میلیارد ریال بوده که این رقم در صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده سال 98 به بیش از 7 هزار میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول