اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خیرین طارم به پویش همدلی مومنانه پیوستند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم از ادامه موج همدلی در پویش مومنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: بهزیستی با فراهم آوردن زمینه‌های کمک الکترونیکی شامل شماره حساب‌های مجازی و استفاده از همه ظرفیت‌ها و موسسات و مراکز تحت نظارت خود، آماده جذب کمک‌های مردمی و بسته‌های مواد غذایی است.

خیرین طارم به پویش همدلی مومنانه پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان طارم محمود عزیزی اظهار کرد:  به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پیوستن خیرین به همبستگی اجتماعی و کمک‌های مومنانه این پویش از اول ماه ضیافت الهی در این شهرستان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم با بیان اینکه طی ماه مبارک رمضان سال تاکنون 10 میلیون ریال کمک نقدی برای کمک به جامعه هدف بهزیستی جمع‌آوری شد، افزود: این مبلغ تنها بخشی از کمک‌های خیرانه مردم طارم بوده و 150 بسته غذایی شامل ارزاق اساسی نیز با هزینه‌ای بالغ بر 22 میلیون و 500 هزار ریال بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان بیش از یک هزار مددجو تحت پوشش دارد، افزود: 550 نفر از مددجویان در حوزه توانبخشی و 216 مددجو در حوزه اجتماعی مستمری بگیر بوده و دیگر مددجویان نیز از سایر خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌باشند.

عزیزی با بیان این که شیوع بیماری کرونا و لزوم در خانه ماندن برای حفظ سلامتی بعضاً باعث بروز برخی مشکلات فردی و خانوادگی می‌شود، تاکید کرد: مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان طارم با هدف مداخله در موارد بروز بحران‌های فردی و خانوادگی راه‌اندازی شده و با توجه به حساسیت شرایط کنونی بیش از پیش در راستای خدمت‌رسانی به اقشار آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب فعالیت می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان طارم تاکید کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی 5029081015544907 مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان طارم با شماره یا شماره حساب 210491434525011 به نیازمندان شهرستان اعطا کنند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول