اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع 1200 بسته غذایی توسط بنیاد برکت در دره‌شهر

امام جمعه دره‌شهر گفت: با مشارکت فعال سپاه پاسداران و بنیاد برکت 300 بسته غذایی تهیه و در 2 مرحله بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا تقسیم شد همچنین بنیاد برکت 1200 بسته غذایی دیگر نیز بین این افراد توزیع می‌کند.

توزیع 1200  بسته غذایی توسط بنیاد برکت در دره‌شهر

حجت‌الاسلام محمدجواد قنبربیگی، امام جمعه دره‌شهر در استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: موضوع شناسایی آسیب دیدگان از کرونا پیش از دستور رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت، اما پس از نیمه شعبان کار به شکل منظم و منسجم انجام شد و در این راستا با جلب مشارکت‌ها جلساتی با خیران، ادارات و شرکت‌ها برگزار و مبلغ ۳۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

وی افزود:  ۴ هزار خانواده محروم و آسیب‌ دیده از کرونا در شهرستان دره‌شهر  به واسطه برپایی رزمایش و کمک مؤمنانه شناسایی شد.

امام جمعه دره‌شهر تصریح کرد: با مشارکت فعال سپاه پاسداران و بنیاد برکت  ۳۰۰ بسته غذایی تهیه در دو مرحله بین محرومان و آسیب‌ دیدگان از کرونا تقسیم و مقرر شد که بنیاد برکت ۱۲۰۰ بسته غذایی دیگر  نیز بین  این افراد توزیع کند.

وی ادامه داد: همچنین با کمک خیران و نهادها ۴۰۰ کارت هدیه تهیه و بین افرادی که به دلیل شیوع کرونا کسب و کارشان دچار اختلال شده است توزیع شد.

وی از مذاکره با اداره بازرگانی برای تهیه خواروبار برای سبدهای غذایی خبر داد و گفت: مبالغی که در ستاد نماز جمعه جمع شده بود، به همراه برخی کمک‌های دیگر با کمک اداره بازرگانی به سبد کالا تبدیل شد و شب ۱۹ ماه رمضان بین  افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع شد.

حجت‌الاسلام قنبربیگی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان ماه رمضان حداقل یک بار به خانواده شناسایی شده، کمک شود.

انتهای پیام/970821/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول