دولت قول اجرای رتبه‌بندی معلمان و واگذاری هپکو به ایمیدرو را داده و باید آن را اجرا کند

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: دولت قول داده بود که رتبه‌بندی معلمان و واگذاری هپکو به ایمیدرو را اجرایی کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 30 اردیبهشت 99)، در جلسه علنی و در تذکر شفاهی گفت: دولت قول داده بود که رتبه‌بندی معلمان و واگذاری هپکو به ایمیدرو را اجرا کند به همین دلیل باید به این قولش وفا کند. وی افزود: قطعا من در مسیر خدمت‌گزاری خود به مردم ادامه کار خواهم داد. انتهای پیام/
سید مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن
13:15 - 30 اردیبهشت 1399

2 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ