اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی فولاد: بازیکنان ما به بازی در ورزشگاه خودمان عادت دارند

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تمرینات تیم فولاد در شهر تهران برگزار می‌شود و مسابقات را در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می‌کنیم.

مربی فولاد: بازیکنان ما به بازی در ورزشگاه خودمان عادت دارند

حمید رجبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شروع تمرینات فولاد اظهار داشت: با اعلام دقیق تاریخ شروع تمرینات از سوی سازمان لیگ، تمرین تیم فولاد در شهر تهران برگزار می‌شود. قرار است همه اعضای تیم در این شهر حاضر شوند و تمرینات آماده‌سازی را پیگیری کنند.

وی افزود: با توجه به گرمای 50 درجه‌ای در خوزستان و مدت زمان کوتاه برای آماده‌سازی ترجیح دادیم اردوی آماده سازی تیم فولاد را در شهر تهران برگزار کنیم. چون در این دمای بالا بدن بازیکنان تحلیل می‌رود و شرایط تمرینی سخت می‌شود.

مربی تیم فوتبال فولاد در خصوص بازی در ورزشگاه شهدای فولاد گفت: بازیکنان تیم عادت دارند در این ورزشگاه بازی کنند.  70 درصد بازیکنان اهل خوزستان هستند و به شرایط آب و هوایی آنجا عادت دارند.در این استادیوم یک نیم فصل بازی کرده‌ایم و نتایج خوبی کسب هم به دست آورده‌ایم و می‌خواهیم در همین ورزشگاه ادامه مسابقات را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول