اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

فشار همسایگان ژاپن برای باز کردن مرزها قبل از المپیک

کشورهای کره‌جنوبی و چین از ژاپن خواستند قبل از المپیک مرزهای خود را باز کند.

فشار همسایگان ژاپن برای باز کردن مرزها قبل از المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، کشورهای همسایه ژاپن از جمله چین و کره‌جنوبی از این کشور خواستند تا محدودیت‌هایی ورود به خاک ژاپن را که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده بردارد.

این فشارها با توجه به تعویق بازی‌های المپیک توکیو قابل توجه است. تعداد زیادی از کشورها در حال حاضر تمرینات خود را در خانه پیگیری می‌کنند در حالی که ورزشکارانی از سودان جنوبی و بوتان در طول همه‌گیر شدن ویروس کرونا در ژاپن مانده‌اند و قصد دارند تا بعد از برگزاری بازی‌ها همچنان در این کشور بمانند.

براساس گزارش Japan Times یک منبع دولتی در این خصوص گفت: ما برای همیشه نمی‌توانیم مرزهای کشور خودمان را بسته نگه داریم.

یوشیهید سوگا دبیر ارشد کابینه، در سخنانی که در کنفرانس خبری مطرح کرد درباره اینکه چه زمانی محدودیت‌ها کاهش می‌یابد گفت: پیش بینی با قاطعیت کار سختی است.

وی تاکید کرد: دولت براساس وضعیت بیماری در هر کشور و دیگر اطلاعات تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد. بیماری در هر جایی که قرنطینه برداشته شود، افزایش پیدا می‌کند.

بسته شدن مرزها در صعنت گردشگری و تجارت ژاپن تاثیر زیادی داشته به طوری که برخی خبرها حاکی از این است این کشور در بحران اقتصادی قرار گرفته است. موتگی وزیر امور خارجه ژاپن در این باره گفت: قبل از باز شدن مرزها ضروری است که همه چیز بررسی شود. ما با بررسی جامع، انواع اطلاعات موضوع را در نظر خواهیم گرفت چرا که برخی از کشورها با موج دوم ویروس روبرو هستند.

بیش از 16 هزار نفر در ژاپن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول