اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

دستور استاندار خراسان رضوی به مدیران برای دیدار با مردم

استاندار خراسان رضوی به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران دستور داد هر هفته «دوشنبه‌ها» شرایط دیدار چهره به چهره با مردم را فراهم کنند.

دستور استاندار خراسان رضوی به مدیران برای دیدار با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی با توجه به نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و ماده ۲۳ منشور حقوق شهروندی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران مراکز استان دستوراتی را صادر کرد.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دیدار چهره به چهره مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و آگاهی از مشکلات و اهتمام در رفع آن‌ها با تکریم و حفظ کرامت انسانی در دستگاه‌های تحت مدیریت، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند شخصا در روز دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ به عنوان روز دیدار چهره به چهره در محل دفتر خود ملاقات مردمی داشته باشند.

وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره به ملاقات‌هایی گفته می‌شود که صرفاً جهت حل مشکلات مردمی در مکان و زمان مشخص انجام می‌شود بدیهی است که شرکت و یا سخنرانی در مراسم‌ها، مناسبت‌ها، بازدیدهای عمومی و پاسخگویی موردی روزمره به منزله ملاقات عمومی مردمی نخواهد بود و از ارائه آمار و مشخصات متقاضیان در دیدارهای روزانه مسئول دستگاه به عنوان ملاقات مردمی خودداری شود.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: با استناد به مواد ۲۰ و ۲۲ منشور حقوق شهروندی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند ضمن بررسی سریع موضوعات مطروحه از سوی شهروندان، نتیجه نهایی اقدام به نحو مقتضی از طریق پیامک، نامه یا تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند در صورت دعوت اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری جهت پاسخگویی برخط در مرکز سامد استان یا همان سامانه «111» در زمان مشخص شده شخصا حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگویی شهروندان باشند. لازم به ذکر است این امر جهت در دسترس بودن برای شهروندان مقیم شهرستان و جلوگیری از مراجعه حضوری به دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند، نسبت به معرفی یک خط تلفن ثابت مشخص بر روی میز مسئول دستگاه به اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به منظور هماهنگی و انجام برنامه‌های مورد نظر اقدام نمایند، البته مدیران باید شخصاً در روز دیدار چهره به چهره پاسخگو باشند.

انتهای پیام/70066

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول