اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وجود ۲۰ واحد خطرزای شیمیایی در سمنان

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: ۲۰ واحد تولیدی مرتبط با کالاهای شیمیایی در استان سمنان از نظر پدافند شیمیایی، به‌عنوان واحدهای خطرزا معرفی شده است.

وجود ۲۰ واحد خطرزای شیمیایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ایرج کارخایی ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در سال جاری با جدیت تمام از سوی دستگاه‌های اجرایی استان دنبال شود.

وی بیان کرد: در اجرای طرح سطح‌بندی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح پدافند غیرعامل، ۶۱ دستگاه شرکت کردند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: مصون‌سازی مناطق پرخطر اداری با توجه به الزام‌های پدافند غیرعامل در سال جاری به‌طور جد در دستور کار قرار گیرد.

کارخایی اضافه کرد: ۱۵۰ واحد تولیدی مرتبط با کالاهای شیمیایی در استان سمنان فعال است که توجه به پدافند شیمیایی در این بخش به‌طور جد در دستور کار است.

وی افزود:  از تعداد واحد تولیدی مذکور، ۲۰ واحد به‌عنوان واحدهای خطرزا معرفی شده است و مانورهای پدافند غیرعامل به‌صورت ویژه در سال جاری انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت:‌حفاظت از تأسیسات منابع آب موجود باید به‌طور مستمر در دستور کار باشد و بر اساس بند (ج) تبصره ۲۱ قانون بودجه، ۱۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل در ادارات مصوب شد که دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب این اعتبارها اقدام کنند.

کارخایی اضافه کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان سمنان در حال تدوین است که در کمترین زمان ممکن اصول آن باید در گام اجرایی قرار گیرد.

وی یادآور شد: ۱۴ جلسه پدافند زیستی در راستای منویات ستاد ملی مقابله با کرونا در استان سمنان تشکیل شد.

انتهای پیام/74015/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول