اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

میرشفیعی: تعویق پارالمپیک صد درصد به سود ما شد/ به دنبال خوشرنگترین مدال هستم

پاراتیرانداز ملی‌پوش کشورمان گفت: صد درصد عقب افتادن بازیهایی پارالمپیک به نفع ما شد چرا که زمان بیشتری داریم تا برای مسابقات آماده شویم.

میرشفیعی: تعویق پارالمپیک صد درصد به سود ما شد/ به دنبال خوشرنگترین مدال هستم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا میرشفیعی در گفت و گو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص پیگیری تمرینات روزهای کرونایی، اظهار داشت: برای حفظ آمادگی نسبی خودمان در این روزها بواسطه فضای مجازی زیر نظر حسین امیری سرمربی تیم پاراتیراندازی در خانه تمرین خشک کار می‌کنیم و همچنین تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهم.

وی درباره آغاز تمرینات گروهی افزود: هنوز نامه‌ای برای شروع تمرینات اردوی تیم ملی به ما ابلاغ نشده و به محض ابلاغ آغاز اردوهای تیم ملی، تمرینات مجازی مان به واقعی تبدیل می شود.

پاراتیرانداز ملی‌پوش کشورمان در خصوص اینکه در بازیهای پارالمپیک چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، تصریح کرد: تلاش می‌کنم تمرینات خوب بدنسازی‌ام را با جدیت دنبال کنم و امید خیلی زیادی به کسب مدال دارم. رنگ مدال اما در مسابقات مشخص خواهد شد و بسته به اتفاقات روز مسابقه و شرایط خودم و حریفان دارد اما امیدوارم خوشرنگتر باشد.

 

میرشفیعی با اشاره به اینکه تعویق زمان بازیهای پارالمپیک به نفع کشورمان شد، تاکید کرد: صد درصد عقب افتادن بازیهایی پارالمپیک به نفع ما شد چرا که زمان بیشتری داریم تا بدنسازی کنیم و کار تکنیکی انجام بدهیم. همچنین امیری سرمربی پاراتیراندازی زمان زیادی نیست به کادرفنی ملحق شده و مدت کمی بالای سر تیم بوده و هیچ مسابقه‌ای تدارکاتی با وی نداشتیم.

وی افزود: این تعویق باعث می‌شود بیشتر از وجود سرمربی تیم ملی استفاده کنیم و با سرمربیگری امیری به رقابتهای تدارکاتی برویم با شرایط جدید محک بخوریم. این زمان یکساله به ما کمک خواهد کرد هر چه بهتر آماده شویم.

پارالمپین کشورمان در خصوص پیوستن رشته های پارالمپیکی به فدراسیون های تخصصی شان، عنوان کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک کارهای تخصصی را برای ورزشکاران انجام می‌دهند و تمام این سیستم در جهت حمایت از ورزشکاران است. وقتی ورزشکاران زیر نظر فدراسیون تخصصی بروند تا بیایند چم و خم این شرایط جدید را یاد بگیرند پارالمپیک را از دست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پارالمپیک2021 توکیو می توانند این طرح را به روز رسانی کنند تا در آینده به نفع ورزشکاران شود و 4 سال فرصت پیاده‌سازی خواهند داشت.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول