اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های ورامین ۲۰درصد افزایش یافت

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین از افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های شهرستان ورامین به میزان ۲۰درصد خبر داد.

کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های ورامین ۲۰درصد افزایش یافت

حسن خوانساریان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورامین با اشاره به اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی، اظهار کرد: اولین گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین برای مبارزه با گران فروشی انجام شد.

وی افزود: همه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها موظف به الصاق نرخ‌های جدید کرایه بر روی شیشه و در معرض دید مسافر هستند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون تاکسی‌های تحت نظارت سازمان حمل و نقل شهرداری ورامین همکاری خوبی داشته و مشکل خاصی در این مورد نداشتیم.

خوانساریان به افزایش نرخ کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های شهرستان ورامین به میزان ۲۰درصد اشاره کرد و گفت: کرایه‌های اتوبوس و مینی‌بوس‌های ورامین به متروی جوانمرد قصاب ۲۸۵۱ تومان، ورامین به شهرری از ۲۰۰۰ تومان به ۲۵۰۰تومان، ورامین به شوش از ۲۵۰۰ تومان به ۳۰۰۰ تومان، ورامین به خاوران از ۲۵۰۰ به ۳۰۰۰ تومان و ورامین به قرچک ۱۵۰۰ تومان افزایش یافت.

وی یادآور شد: در ضمن کرایه مسیر ورامین به متروی جوانمرد قصاب با کارت بلیت الکترونیک ۲۸۵۱ تومان و در صورت عدم ارائه کارت بلیت ۳۵۰۰ تومان نقدی است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ورامین دلیل تفاوت کرایه نقدی با کرایه کارت بلیت را اهرمی برای استفاده از کارت بلیت در ایام شیوع کرونا و حمل و نقل الکترونیک دانست و اظهار کرد: چنانچه راننده از مسافری که کارت بلیت داشته و پول نقد مطالبه کند گران‌فروشی محسوب شده و با راننده خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

خوانساریان در پایان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت در خصوص هر گونه گران‌فروشی یا عدم درج و نصب کرایه بر روی تاکسی، مینی‌بوس و اتوبوس‌ها سریعاً با شماره ثابت ۱۲۴ سازمان تعزیرات تماس گرفته و موارد را برای برخورد و اعمال قانون اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول