اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تمهیدات ترافیکی عیدفطر در شهرری اتخاذ شد/ ایمن‌سازی دو محور در ری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمام دستگاه‌های متولی برای ترافیک عید فطر تمهیدات لازم را اتخاذ کرده‌اند.

تمهیدات ترافیکی عیدفطر در شهرری اتخاذ شد/ ایمن‌سازی دو محور در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حسین توکلی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان ری با اشاره به احتمال افزایش ترددها در آستانه عید فطر اظهار کرد: در راستای کنترل ترددها و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از آن تمامی دستگاه‌های متولی باید آمادگی کنترل شرایط و مسیرها را داشته باشند.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که فرهنگ سازی در حوزه روستایی منجر به کاهش چشمگیر حوادث و آسیب‌ها شده لذا باتوجه به بودجه‌ای که در اختیار این حوزه قرار دارد باید با طراحی برنامه منسجم در حوزه راه‌های روستایی اقدامات لازم صورت گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در تقاطع سه راهی باقرشهر به منظور افزایش ایمنی باید تابلوهای مناسب نصب شود و نسبت به ایمن سازی آن اقدام شود.

توکلی تأکید کرد: عملیات اجرایی ایمن سازی محور چرمشهر از حسن آباد تا زندان تهران بزرگ آغاز می‌شود که قطعاً در کاهش تعداد تصادفات مؤثر است و در این راستا باید سایر عملیات‌های ایمن سازی نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های شهرستان ری در اختصاص محل به عوامل اورژانس بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: حضور به موقع اورژانس و آتش‌نشانی در هنگام بروز حوادث جزو اولویت‌های مدیریتی شهرستان ری است که در این راستا نیز طرح ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان شهید رجایی برای بررسی اعلام شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول