اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بعضی دستکاری مصوبات پس از اعتراض اصلاح شد/با متخلفان برخورد شود

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مواردی را در رابطه با دستکاری‌ در مصوبات مشاهده کردیم که پس از پیگیری‌ها توانستیم برخی از موارد را برگردانیم اما متاسفانه در بعضی موارد مقاومت شد.

بعضی دستکاری مصوبات پس از اعتراض اصلاح شد/با متخلفان برخورد شود

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در خصوص دستکاری در مصوبات مجلس اصلی نمایندگان مجلس اظهار داشت: مصوبات مجلس یکسری قوانین است که باید خود مجلس از آنها مراقبت کند و اجازه ندهد دخل و تصرف در آنها صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه ما در این دوره مجلس(مجلس دهم) چندین مورد از دخل و  تصرف در مصوبات مجلس به ویژه در لایحه بودجه مشاهده کردیم چه پس از تصویب و چه زمانی که چاپ شده و زمانی که مستندات آمده و تغییرات ریز و درشتی در مصوبات دیده شده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بنده مواردی را در رابطه با این موضوع و دستکاری‌ها دیدم که پس از پیگیری‌ها توانستیم برخی از موارد را برگردانیم اما متاسفانه در بعضی موارد مقاومت شد و نتوانستیم آن چه که مصوب شده را داشته باشیم.

پژمانفر در ادامه یادآور شد: انتظار من این است که خود مجلس و هیئت نظارت بر رفتار و عملکرد نمایندگان این موضوع را به را به صورت خاص رسیدگی کنند و اگر واقعاً تخلفی وجود دارد -که داشته است- با نمایندگانی که چنین کاری را انجام دادند برخورد شود چرا که قطعاً از شرایط نمایندگی خارج شدند و دیگر نمی توانند به عنوان یک نماینده حضور پیدا کنند؛ این تخلف بسیار بزرگی است و حتماً باید با متخلفان برخورد شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که این تخلفات در مجلس یازدهم به هیچ وجه مشاهده نشود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول