اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عرضه ماسک در 127 ایستگاه مترو تهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از عرضه ماسک با قیمت مناسب در 127 ایستگاه مترو تهران و حومه خبر داد.

عرضه ماسک در 127 ایستگاه مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره توزیع ماسک در ایستگاه‌های مترو اظهارداشت: بعد از گذشت کمتر از ۲۰ روز از اجرای طرح «اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلانشهرها» برنامه ریزی راه اندازی مراکز فروش ماسک توسط وزارت صمت و با همکاری شهرداری تهران و‌ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در همه ایستگاه‌های خطوط هفت‌گانه متروی تهران و حومه انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رصد مسافران از طریق دوربین‌های مترو، انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر اغلب مسافران از ماسک استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با تاکید  بر اینکه در همه ایستگاه‌های مترو امکان تهیه ماسک وجود دارد، گفت: از همه شهروندان و مسافران درخواست داریم در زمان ورود به مترو حتما از ماسک استفاده کنند.

نوبخت خاطرنشان کرد: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه‌های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده و برای اجرای هرچه بهتر آن نیازمند یاری شهروندان و مسافران هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ادامه درباره استمرار روند ضدعفونی کردن قطارها و ایستگاه‌های شبکه مترو گفت: قطارهای مترو با دو روش خشک و تر توسط سیستم‌های مکانیزه شستشو مترو، شستشو و ضد عفونی می‌شوند و این اقدام تا زمانی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اوضاع را عادی اعلام کند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کار بر ‌ اساس استانداردها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همه اماکن مترو، پایانه‌ها و قطارها انجام می‌شود.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول