اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نشست هم اندیشی بانوان دوومیدانی برگزار شد

نشست هم اندیشی بانوان دوومیدانی با سرپرست و نایب رییس فدراسیون برگزار شد.

نشست هم اندیشی بانوان دوومیدانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی، نشست هم اندیشی بانوان دوومیدانی ایران ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان، طاهره کاظمی مسئول روابط عمومی و جمعی از قهرمانان، رکوردداران، داوران و مربیان، در سالن جلسات فدراسیون دوومیدانی برگزار شد.

در آغاز، مهدی مبینی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص طرح سامانه ملی دوومیدانی و دعوت به عضویت در این سامانه، خواستار حضور بانوان در بخش مربیگری تیم های ملی و ایفای نقش پررنگ تر ایشان نسبت به قبل شد. 

مبینی گفت: ضرورت دارد از بانوان در تدریس دوره ‌های آموزشی و مربیگری در سطوح مختلف، استفاده بهینه شود و در این راستا جهت ایجاد انگیزه و ترغیب قهرمانان ملی در بخش بانوان پیگیر ایجاد پایگاههای تمرینی جدید در پایتخت خواهیم بود. 

مدعوین نیز ضمن تشکر از تشکیل این نشست هم اندیشی که تاکنون وجود نداشته، به بحث و تبادل نظر پرداختند و از سرپرست فدراسیون خواستند تا برگزاری این نوع از جلسات تداوم پیدا کند.

بانوان دوومیدانی در حضور سرپرست فدراسیون انتظارات خود را از فدراسیون مطرح کردند و خواستار نگرشی ویژه به این بخش شدند. 

از نکاتی که در این جلسه از نگاه قهرمانان به آن پرداخته شد؛ درخواست اردوهای منظم، وجود مربیان باتجربه در بخش بانوان که همواره ملی پوشان از فقدان آن رنج می‌برند، رسیدگی به محل اردو در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب و بازنگری در آئین نامه مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور بود.

در ادامه تعدادی از مربیان نسبت به کمبود دوره‌های ارتقا در سالهای اخیر ابراز نگرانی کردند و با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهم ترین بخش ها در مجموعه فدراسیون است، خواستند تا این کمیته با شرایطی پویاتر در امر برگزاری دوره های بازآموزی در دو بخش داوری و مربیگری، جهت به روزرسانی اطلاعات داوران  و مربیان مطابق با علم روز دوومیدانی جهان پیش رود. 

جمعی از قهرمانان اسبق و داوران ملی نیز با اشاره به روش برگزاری مسابقات در ادوار گذشته خواستند تا در دوره جدید فدراسیون، بانوان را در بخش برگزاری رقابتها و تنظیم برنامه مسابقات، انتخاب کادر برگزاری و داوری سهیم بداند و از بانوان در کمیته های تخصصی فدراسیون استفاده شود.
 
فعال نمودن بیش از پیش استعدادیابی و آموزش در شهرستانها یکی دیگر از خواسته های بانوان بود. مربیان اعلام کردند می‌بایست فرآیند صحیح استعداد یابی به صورت کامل اجرا شود.

پدیده بلوری زاده، ناهید قناتی، زهرا نبی زاده، ثریا حامد هاشمی، لیلا ابراهیمی، مریم طوسی، سپیده توکلی، الناز کمپانی، سحر ضیائی، الهام کاکلی و شیدا خیاط مفید از مدعوین این هم اندیشی بودند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول