اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فراخوان اجراهای آن لاین در تماشاخانه «ایران تماشا»

تماشاخانه «ایران تماشا» به منظور روشن نگه داشتن چراغ تئاتر در ایام کرونایی تصمیم به اجرای تئاترهای آن لاین در این تماشاخانه گرفته است.

فراخوان اجراهای آن لاین در تماشاخانه «ایران تماشا»

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، فراخوان اجرای تئاترهای آن لاین تماشاخانه «ایران تماشا» با بلیت فروشی و بدون بلیت فروشی از سوی مدیریت این تماشاخانه اعلام شد.

امید اسدی مدیر تماشاخانه در گفت وگو با فارس گفت: سامانه ایران تماشا این قابلیت را دارد و می تواند به صورت آنلاین پخش نمایش داشته باشد و حال از همه گروه های نمایشی می خواهیم در صورت علاقه مندی و با توجه به شرایط کنونی تئاتر آنلاین بدون تماشاگر را از سر بگیرند.

وی در ادامه افزود: سامانه تیکت تماشا امکان فروش فیلم تئاتر و خرید بلیت های آنلاین را فراهم کرده است. هر یک از همکاران تئاتری اگر نمایش های با کیفیت و حرفه ای را در سه تا پنج اجرا آماده داشته باشند، در صورت علاقه می توانند در این فراخوان شرکت کرده و می توانند بازخورد مالی و معنوی خوبی داشته باشند

اسدی در پایان گفت: ایران تماشا از پنجم خرداد ماه هر شب ساعت 20 در بخش های سه اجرایی هفت نمایش را شروع به اجرای زنده بدون تماشاگر از طریق سایت www.tamashatheater.co  www.tamashatheater.company و http://live.tamashatheater.co/ خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول