اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وقتی آلودگی از شمال سردرآورد

استان مازندران همیشه میزبان گردشگران بسیاری از گردشگران به‌ویژه پایتخت‌نشینان است و همین موضوع سبب شده حکایت تلخ و دور و دراز آلودگی هوا که به جان کلان‌شهرها افتاده اکنون از شمال سردرآورد.

وقتی آلودگی از شمال سردرآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران با داشتن زیبایی‌های طبیعی و خدادادی که در نوع خود کم‌نظیر است و در کمتر جایی می‌توان پیدا کرد که بیکران آبی، طلای سبز و دشت زیبای آن جلوه‌گری کند. همین موضوع سبب شده تا مسافران تعطیلات را غنیمت شمرده و در این دیار سبز گشت‌وگذار کنند، حتی برخی جدا از تعطیلات مابی اوقاتشان را ترجیح می‌دهند در شمال بگذرانند.

 

استان مازندران میزبان گردشگران بسیاری به‌ویژه پایتخت‌نشینان است و همین اشتیاق به حضور در این منطقه، سبب شده برخی صاحب ویلا شده و حکایت تلخ و دور و دراز آلودگی هوا که به جان کلان‌شهرها افتاده اکنون از شمال سردرآورد.

حالا دیگر شمال کشور نیز از موضوع آلودگی هوا مستثنی نیست پس تا دیر شده باید کاری کنیم که قصه پرغصه آلودگی هوا در این دیار سرسبز که چیزی از جذابیت کم ندارد گریبانگیر شمال نشود.

مدیرکل هواشناسی مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: کرونا کمی آرامش را برای استان مازندران به ارمغان آورد و موجب شد ترددها کمتر شود.

 

سیدمحمدرضا رضوی با بیان اینکه قطعا در برخی روزها شهرهای مازندران آلوده می‌شود و آلودگی را داریم، افزود: به این دلیل که دستگاه‌های سنجش آلودگی نداریم نمی‌توان نظر قطعی دارد و تمام اطلاعات ما براساس شواهد عینی است.

وی با اعلام اینکه بحث آلودگی هوا در مازندران نگران‌کننده است و باید جدی گرفت، خاطرنشان کرد: اگر روند حضور مسافران و تردد خودروها و سایر مسائلی که موجب تشدید آلودگی می‌ود تداوم یابد شاید مازندران نیز در وضعیت هوای ناسالم قرار گیرد.

به گزارش فارس، شاید بحث اینکه آلودگی هوا دامنگیر مازندران سرسبز شده را سخت بتوان باور کرد ولی باید این هشدار را جدی بگیریم و تا دیر نشده فکری به حال این طبیعت سرسبز کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول