اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

سلسله نشست‌های گفت‌وگوهای آزاددانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی سلسله نشست‌ها یی را با شعار گفت‌وگوهای آزاد علامه «فضایی برای پرسشگری» برگزار می کند که در آن استادان برجسته به سخنرانی خواهند پرداخت.

سلسله نشست‌های گفت‌وگوهای آزاددانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی ، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی سلسله نشست‌ها یی را با شعار گفت‌وگوهای آزاد علامه «فضایی برای پرسشگری» برگزار می کند که در آن استادان برجسته به سخنرانی خواهند پرداخت.

براساس این گزارش ، نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها با موضوع  روایت «ویروس» و «وب» تصویری از ظرفیت ها و مسائل رسانه‌ای کرونا در ایران و سخنرانی  هادی خانیکی، استاد برجسته ارتباطات شب‌های سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ از صفحه اینستاگرام نیمکت به آدرس www.instagram.com/atu_nimkat پخش خواهد شد.

 گفتنی است،کورش صفوی، محمدباقر خرمشاد،  نهال نفیسی، علی تقی‌زاده، محمدمهدی اردبیلی، احسان خاندوزی، فریبرز درتاج،  وحید شالچی،  علی سرزعیم،  محمدرضا ضیایی بیگدلی، احمد برجعلی، محمدهاشم بت شکن و مهندس محمد درویش استادان حاضر در این نشست هستند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های ۴۸۳۹۳۵۰۶ و ۰۹۰۲۴۴۷۶۸۲۰ (واتس اپ) ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول