اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

جوانان با ابتکار به استقبال روز جهانی قدس بروند/ کوید منحوس سیاسی نابود خواهد شد

دبیر حزب مؤتلفهٔ اسلامی در استان قزوین گفت: با توجه به ویژگی‌های خاصی که روز قدس امسال دارد، انتظار می‌رود جوانان امت اسلام با ابتکارات تازه‌ای که در خصوص راهپیمایی مجازی روز قدس انجام خواهند داد، به‌زودی شاهد نابودی کووید منحوس سیاسی صهیونیست‌ها باشیم.

جوانان با ابتکار به استقبال روز جهانی قدس بروند/ کوید منحوس سیاسی نابود خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفهٔ اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین، ضمن اشاره به اهمیت روزجهانی  قدس اظهار کرد: امسال روز قدس دو ویژگی مهم دارد؛ یکی بحث شیوع ویروس کرونا است که منجر به این شده تا راهپیمایی مهم روز قدس به‌دلیل حفظ سلامتی مردم لغو شود که البته سخنرانی زنده و مستقیم مقام معظم رهبری جبران‌کنندهٔ این مسئله است و قطعاً ایشان مباحث نو و تازه‌ای را در رابطه با بحث مقاومت و مقابله با مسئلهٔ نخست جهان اسلام که فلسطین است، مطرح خواهند کرد.

وی ادامه داد: همهٔ دنیا مشتاق و منتظر رسیدن لحظاتی هستند که با گوش جان این سخنرانی را گوش کنند و رهنمودهای و فرمایشات مقام معظم رهبری را به مرحلهٔ عمل و به منصهٔ ظهور برسانند.

این فعال سیاسی گفت: ویژگی مهم دیگر در روز قدس امسال، عدم حضور جسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان چهرهٔ برجسته و جهانی مدافع قدس و آزادسازی سرزمین‌های فلسطین است که سال گذشته توسط دولت تروریست امریکا به‌همراه همراهان و یارانشان به شهادت رسیدند.

وی عنوان کرد: این دو ویژگی باعث می‌شود که امسال جوانان امت اسلامی از ابتکارات ویژهٔ خود استفاده کنند و به‌شکل دیگری فریاد نابودی و مرگ اسرائیل و صهیونیست‌ها را به گوش جهانیان برسانند.

شفیعی‌ها بیان کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است صهیونیست‌ها از این‌که امسال راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود، اظهار خوش‌حالی کرده‌اند، اما گویا خبر ندارند که اگر این راهپیمایی به‌صورت تجمع در خیابان‌ها و فضاهای عمومی لغو شده است، اما این‌چنین به‌نظر می‌رسد که فضای سایبری و رسانه‌های اجتماعی مملو از آگاهی بخشی، لعن و نفرین صهیونیست‌ها و افشای جنایات و وحشی‌گری آن‌ها در حق مردم مردم مظلوم فلسطین خواهد شد.

دبیر حزب مؤتلفهٔ اسلامی در استان قزوین ضمن اشاره به فعالیت مجازی امت اسلام در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و برداشت بنده این است که یقیناً در این ایام مسئلهٔ مظلومیت فلسطین و نابودی اسرائیل به‌عنوان یک برند برتر جهانی در فضای سایبری خواهد شد و خوش‌حالی ظاهری صهیونیست‌ها پایدار نخواهد بود، زیرا با مشاهدهٔ این صحنه‌ها در فضای مجازی دچار یأس، ناامیدی و شکست می‌شوند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: آن‌چه ما می‌توانیم به‌عنوان جایگزین راهپیمایی روز قدس امسال در نظر بگیریم که دنیا نیز نسبت به آن آگاه و روشن شود، حضور همگانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در جهت حمایت از فلسطین است، به‌ویژه افرادی که توانایی این را دارند که با زبان‌های عربی و انگلیسی پیام‌های خود را به جهانیان صادر کنند، لازم است در این ایام در شبکه‌های مجازی حاضر شوند و پیام‌های مختلفی را با این زبان‌ها به دنیا صادر کنند.

شفیعی‌ها در ادامه اظهار کرد: بی‌شک راهپیمایی مجازی امسال یک تجربهٔ جدید و نو خواهد بود و چه بسا که بتواند برخی از بن‌بست‌ها را نیز از میان راه بردارد و ما بتواینم وعده‌ای که در رابطه با نابودی اسرائیل در 25 سال آینده داده شده است را زودتر از این موعد مشاهده کنیم و به‌زودی شاهد نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی باشیم.

وی در پایان اشاره کرد: امیدواریم به برکت شب‌های پایانی ماه مبارک رمضان، خداوند عنایت کند که امت اسلامی و مردم مظلوم دنیا هر چه سریع‌تر از شر این کووید منحوس سیاسی که بیش از 70 سال است که دنیا گرفتار آن شده است، نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول