اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام

طی نشستی با حضور مسؤولان ذیربط مقرر شد درخواست فرودگاه بین المللی پیام مبنی بر توسعه پروازهای مسافری بررسی و زیرساخت‌های لازم این موضوع مهم فراهم شود.

توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو، مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام، صبح امروز در نشست هم اندیشی دفاتر هواپیمایی کشور که با هدف توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه بین المللی  پیام برگزار شد، گفت: این نشست با هدف هم افزایی بین دفاتر و آژانس‌های هواپیمایی  برای توسعه  پروازهای مسافری فرودگاه پیام و همچنین بررسی راهکارهای لازم برای تقویت بخش مسافری فرودگاه و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان برگزار شد.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام ضمن ارائه گزارشی از فرایند اخذ مجوزهای لازم  و کسب استاندارهای لازم برای پروازهای مسافری فرودگاه پیام، گفت: برای توسعه پروازهای  فرودگاه پیام از ظرفیت سرمایه گذار خارجی استفاده شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری و حضور جدی دفاتر هواپیمایی مستقر در استان البرز و تهران نسب به توسعه پروازها اقدام شود.

در ادامه این جلسه علی اصغر باریکانی، مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی ضمن اعلام آمادگی سازمان هواپیمای کشورر برای توسعه پروازهای فرودگاه پیام خاطر نشان کرد: سازمان هواپیمایی کشور امکانات لازم را برای تحقق این مهم به کار گرفته و امید وار هستیم به زودی شاهد رونق گرفتن پروازهای مسافری در استان البرز و فرودگاه بین المللی پیام باشیم.

همچنین محمدی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از اعلام آمادگی مجموعه خود برای پیگیری مطالبات دفاتر هواپیمایی خبر داد و گفت : اتفاق بزرگی در استان رخ داده است که  در حوزه گردشگری هم آثار خوبی خواهد داشت بنا براین این موضوع نیازمند حمایت و حراست برای رسیدن به هدف غایی است.

وی ادامه داد : قطعا جلساتی با ریاست استاندار البرز برای برنامه ریزی توسعه پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام برگزار خواهیم کرد.

در ادامه رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن بیان اینکه توسعه  پروازها موجب رونق کسب وکار دفاتر هواپیمایی خواهد داشت، گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هم بستگی و هم دلی برای تحقق آرزوی دیرینه شهروندان استان البرز است و تمام دفاتر هواپیمایی های استان باید از ظرفیت ایجاد شده در فرودگاه پیام استفاده کنند.

گفتنی است پیش از برگزاری این جلسه نمایندگان دفاتر هواپیمایی استان البرز و تهران از ترمینال مسافری پیام بازدید کردند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول