اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

رولز رویس 9 هزار کارمند خود را اخراج می کند

شرکت رولز رویس انگلیس اعلام کرد حداقل 9 هزار فرصت شغلی را از میان 52 هزار کارمند خود در جهان حذف خواهد کرد تا خود را با بازار کوچک تر صنعت هوانوردی که به علت شیوع کرونا کوچک تر شده است، تطبیق دهد.

رولز رویس 9 هزار کارمند خود را اخراج می کند

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، شرکت رولز رویس انگلیس اعلام کرد حداقل 9 هزار فرصت شغلی را از میان 52 هزار کارمند خود در جهان حذف خواهد کرد تا خود را با بازار کوچک تر صنعت هوانوردی که به علت شیوع کرونا کوچک تر شده است، تطبیق دهد.

این شرکت که موتورهای هواپیماهای بزرگی نظیر بوئینگ 787 و ایرباس A350 را تامین می کند، اعلام کرد کم کردن فرصت های شغلی غالبا بر تجارت هوانوردی غیرنظامی این شرکت و فعالیت های پشتیبانی مرکزی آن تاثیر می گذارد.

این کاهش فرصت های شغلی، به رولز رویس کمک خواهد کرد تا به میزان 1.3 میلیارد پوند (1.59 میلیارد دلار) در هزینه های سالانه و در هزینه های بازسازی نفت نیز حدود 800 میلیون پوند صرفه جویی کند. این شرکت اعلام کرد این اقدام هزینه های کارخانه ، دارایی و بخش های دیگر را نیز کاهش خواهد داد.

سفرهای هوایی از ماه مارس به علت محدودیت های مسافرتی مرتبط با شیوع کرونا به شدت کاهش یافته است.

خطوط هوایی، هواپیماها را زمین گیر کردند و احتمالا به هواپیماهای جدید زیادی در آینده نیاز نداشته باشند که این وضعیت به رولز رویس که از ساعاتی که موتورهایش پرواز می کنند، درآمد کسب می کند، خسارت می زند.

دفتر اصلی رولز رویس در داربی در انگلیس واقع شده است و حدود دو سوم فرصت های شغلی بخش هوانوردی غیرنظامی آن در انگلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول