اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

روددره های تهران در همه فصول لایروبی می شود+فیلم

مشاور شهردار تهران گفت: همه مسیل ها و روددره های شهر تهران در همه فصول سال و بدون توجه به احتمال بارش یا عدم احتمال بارش لایروبی می شود.

روددره های تهران در همه فصول لایروبی می شود+فیلم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران درخصوص بارش باران شب گذشته در تهران و مشکلات ناشی از آن گفت: نیروهای خدمات شهری علاوه بر اینکه در سطح شهر رفع گرفتگی‌های ناشی از بارش باران را انجام می دهند همزمان کار لایروبی روزانه مسیل ها و روددره ها را هم انجام می دهند.

وی ادامه داد: بخشی از این گرفتگی ها در سطح شهر و در کف خیابان های داخل شهر نتیجه همان روزانه 500 تن زباله ای است که مردم به داخل جوی ها و انهار فرعی شهر می ریزند.

محمدی افزود: ما 7 روددره در اطراف شهر تهران داریم که اینها به 13 مسیل تقسیم شده و به داخل شهر تهران می آیند و از این رو لایروبی دائمی اینها امری مهم تلقی می شود.

مشاور شهردار تهران گفت: همه این مسیل ها به دلیل اینکه شن و ماسه را از بالا دست به پایین دست می آورند نیاز دارد که مکرراً در همه فصول سال لایروبی شوند.

محمدی افزود: اگر رودخانه ها لایروبی نشده بودند به این سادگی ها مشکلات دیشب جمع و جور نشده و مشکلات فوق العاده زیادی برای شهر تهران به بار می آورد.

وی با اشاره به پایش لحظه ای روددره ها و مسیل های شهر تهران گفت: خیلی از مسیل ها در تصاویر به دست آمده از شهر تهران وضعیت مناسبی داشته و مشکلی ندارند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول