اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در محورهای مازندران/ ترافیک در هراز سنگین شد

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر از ظهر امروز در محورهای مازندران آغاز شد.

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در محورهای مازندران/ ترافیک در هراز سنگین شد

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد ترافیک مقطعی سنگین در محدوده چلاو محور هراز و در محورهای سوادکوه و کندوان به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز شاهد بارش باران و لغزنده بودن محورهای کندوان، هراز ، کیاسر و سوادکوه هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید فطر از ظهر امروز در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه 10 خرداد ماه از محورهای هراز، کندوان و سوادکوه ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت نیز همچنان از محور کندوان ممنوع است، ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای پنج‌شنبه یکم، شنبه سوم و یک‌شنبه چهارم خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا دو بامداد روز بعد از کرج به‌ سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روزهای دوشنبه پنجم، پنج‌شنبه هشتم و جمعه 9 خرداد تا ساعت دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 8 تا 24 روز شنبه سوم خرداد از جنوب به شمال و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه پنجم و جمعه 9 خرداد ماه از سمت شمال به سمت جنوب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه 31 اردیبهشت تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه 6 خرداد و همچنین از ساعت هفت روز چهارشنبه هفتم خرداد تا ساعت 12 روز شنبه 10 خرداد ماه امسال ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز دوشنبه پنجم خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 9 خرداد از رودهن به سمت شمال ممنوع شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تمامی محدودیت‌ها درصورت اقتضای ترافیکی اجرا می‌شود، گفت: این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل سوختی و مواد فاسدشدنی نمی‌شود البته موتورهای انتظامی و امدادی استثنا هستند.

این مسؤول یادآور شد: البته محدودیت‌های مقطعی درصورت نیاز اجرا می‌شود که براساس وضعیت ترافیک خواهد بود.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

انتهای پیام/86034/ع/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول