اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده با ترویج تفکر غربی

رئیس سازمان بسیج زنان کشور گفت: متأسفانه این اولین باری نیست که خانم مولاوردی به طور مستقیم و غیر مستقیم به طرح مباحثی اقدام می کند که کاملا مغایر با اخلاق و شؤونات دینی است؛ آیا با چنین عملکردی می‌توان ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده را داشت؟

ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده با ترویج تفکر غربی

مینا بیابانی رئیس سازمان بسیج زنان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری فارس اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در پرتو دین و اخلاق انسانی چهار دهه است که بی‌وقفه افکار منسوخ غرب را به چالش کشیده و آن را در پرتگاه بی‌اعتباری مطلق قرار داده است؛ از جمله در حوزه‌های مسائل اجتماعی، سیاسی، حقوق بشر و خصوصاً زنان با گفتاری نو، تحولات حیرت آوری را خلق کرده است که هر انسان متعهد و اخلاق‌مدار را به تحسین وادار می‌کند.

وی ادامه است: جای تعجب است که در عین حال، عده‌ای مشعل برافروخته انسانی را در جامعه انقلابی، نمی‌بینند و پیامدهای نورانی و انسان‌ساز آن را یا واقعا درک نمی‌کنند یا خود را به بی‌راهه می‌زنند.

بیابانی افزود: در روز جهانی خانواده، بجاست تا نظام اصیل خانواده اسلامی ـ ایرانی، به غرب‌زدگان به عنوان پدیده‌ای تحول آفرین و انسان‌ساز معرفی شود تا به عنوان اکسیری حیات بخش، محرومین فکری و غرب‌زدگان را نجات دهد.

وی تصریح کرد: با این وجود جای تأسف است که خانم مولاوردی که سال‌ها مسؤولیت معاون زن و خانواده ریاست‌جمهوری را عهده‌دار بوده است و سال‌ها سرنوشت زنان و خانواده کشور را معطل افکار خود کرده است، این بار به بهانه روز جهانی خانواده، به جای معرفی خانواده الگوی اسلامی ـ ایرانی، اقدام به نشر تصویری از ساختارهای تغییر یافته خانواده در غرب نموده که مظهر تمام نمای همجنس‌بازی است.

رئیس سازمان بسیج زنان کشور ادامه داد: متأسفانه این اولین باری نیست که خانم مولاوردی به طور مستقیم و غیر مستقیم به طرح مباحثی اقدام می‌کند که کاملا مغایر با اخلاق و شؤونات دینی است و یا ترویج تفکر غربی و تأیید سازمان‌های بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: امروز هر کس به میزان ناچیزی از قدرت تحلیل برخوردار باشد به این مطلب آگاهی دارد که نهادهای بین‌المللی یکی از مأموریت‌های اصلی‌شان تحقق اهداف غرب که صاحبان اصلی اینگونه نهادها هستند، است پس چگونه است که ایشان نسبت به این مهم بی توجه هست؛ آیا با چنین عملکردی می‌توان ادعای دفاع از حقوق زنان و خانواده را داشت؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول