اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معابر جنوبی تهران دچار آبگرفتگی نشد/ساخت ۱۲ هزار نهر کانیو

شهردار منطقه 17 تهران گفت: علیرغم بارش‌های شدید از شب گذشته آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های جنوب تهران نداشته‌ایم.

معابر جنوبی تهران دچار آبگرفتگی نشد/ساخت ۱۲ هزار نهر کانیو

محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات شهرداری این منطقه جهت پیشگیری از وقوع سیلاب و‌ آبگرفتگی اظهار داشت: موضوع آبگرفتگی خیابان فرخنده در جنوب تهران یکی از مطالبات چندین ساله شهروندان بوده است چرا که کوچه‌های این خیابان به علت شیب معکوس در بارندگی‌ها دچار آبگرفتگی شدید می‌شد و منازل مسکونی برخی از شهروندان در این خیابان با آسیب همراه بود.

وی گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی و احداث 12 هزار متر نهر کانیو دیگر شاهد آب‌ماندگی و آبگرفتگی در محلات جنوب تهران نیستیم همچنین به روزرسانی مسیر آبرسانی در ماه‌های گذشته سبب شده تا منطقه 17 از شب گذشته تا کنون بدون آبگرفتگی سپری شود.

شهردار منطقه 17 تهران خاطرنشان کرد: اصلاح انهار در محلات امامزاده حسن (ع)، باغ خزانه و وصفنارد نیز انجام گرفته و انهار فرسوده مرمت و نوسازی شده است. 

کلهری خاطرنشان کرد: نه تنها شب گذشته بلکه در بارندگی‌های فصل زمستان و فروردین امسال نیز هیچ‌گونه آبگرفتگی را در جنوب تهران شاهد نبوده‌ایم.

وی عنوان کرد: حوزه‌های اجرایی مانند معاونت فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه ۱۷ به صورت کامل نقاط آبگیر سطح محدوده جنوبی تهران را شناسایی و پس از اجرای چند فاز مطالعاتی، شیوه‌های اجرای صحیح ایجاد دسترسی به شبکه فاضلاب شهری را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول