اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آغاز عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد از قاچاق سوخت/کشف 100 هزار لیتر سوخت

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای میثم آباد و سبزگزی این شهرستان آغاز شد.

آغاز عملیات پاکسازی روستاهای عنبرآباد از قاچاق سوخت/کشف 100 هزار لیتر سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، صبح امروز با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان عنبرآباد، دادستان، نیروهای نظامی وانتظامی، یگان ویژه و گردان عملیاتی، عملیات پاکسازی روستاهای میثم آباد و سبزگزی شهرستان عنبرآباد از قاچاق سوخت آغاز شد.

بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در حاشیه  اجرای این طرح گفت: در یک عملیات منسجم و هماهنگ طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه با قاچاق سوخت در روستاهای میثم آباد و سبزگزی آغاز شد.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و جستجوی میدانی، تعدادی منازل و محل دپوی قاچاق سوخت را شناسایی و این مکان‌های آلوده در حال پاکسازی هستند.

 

بیدشکی خاطرنشان کرد: از ساعت 4 صبح امروز عملیات آغاز شده و تاکنون 100 هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل کشف و تعدادی از مخازن جمع‌آوری و مخازن غیرقابل انتقال تخریب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده گفت: این طرح همچنان ادامه خواهد داشت تا تمام نقاط آلوده پاکسازی شود و با متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/80005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول