اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت نام ۳۵ کاندیدا در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان

معاون واحد خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از ثبت نام ۳۵ کاندیدا برای جذب به عنوان مسئول انجمن اسلامی خبر داد و گفت: در نهایت ۲۵ نفر به عنوان مسئول انجمن اسلامی انتخاب می‌شوند.

ثبت نام ۳۵ کاندیدا در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان

فاطمه گیوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کلیدی‌ترین هدف در تشکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان، شناسایی و جذب نیروی زبده است اظهار کرد: مرحله شناسایی نیروها هر چه دقیق‌تر انجام شود میزان تحقق شعار«نیروسازی و جریان‌سازی» به عنوان دو رسالت تشکل افزایش می‌یابد.

وی افزود: عضویابی هدفمند در متوسطه دوم شناسایی، گزینش و جذب دانش‌آموزان مستعد، علاقمند و برخوردار از شاخصه‌های لازم برای عهده‌دار شدن مسئولیت در انجمن اسلامی مدرسه است.

معاون واحد خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان با بیان اینکه شیوع کرونا و تعطیلی مدارس فرآیند عضویابی را تحت شعاع قرار داده است گفت: در همین راستا باید نسبت به معرفی گزینه‌های پیشنهادی توسط مسئول انجمن‌های اسلامی فعلی که از میان یکی از مسئولین واحد‌ها، معاونین و یا اعضای فعال در ساختار انجمن اسلامی مدرسه که در سال تحصیلی با ایشان مشغول به فعالیت و همکاری بوده اقدام شود.

وی افزود: ادامه کار بدین شیوه است که پس از نظرخواهی از کادر مدرسه به منظور دقت در انتخاب، مسئول انجمن اسلامی به اتحادیه معرفی و در ادامه از افراد معرفی شده به همراه یکی از والدین برای انجام مصاحبه دعوت به عمل می‌آید.

گیوی خاطرنشان کرد: ۳۵ نفر از کاندیداها به همراه والدین در روند مصاحبه که برای هر فرد حدود یک ساعت به طول می‌انجامید شرکت کردند که در نهایت ۲۵ نفر به عنوان مسئول انجمن اسلامی انتخاب می‌شوند و به مدرسه برای انجام وظایف و فعالیت‌ها معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول