اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

فتح خرمشهر، شکست دشمنی که آمده بود بماند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: موانع و استحکامات دشمن در خرمشهر از دید کارشناسان غیرقابل فتح بود اما در عملیات سه روزه بیت‌المقدس خرمشهر از چنگال دشمن تا دندان مسلح آزاد شد.

فتح خرمشهر، شکست دشمنی که آمده بود بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌محمد اکبری صبح امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز ملی مقاومت گفت: در طول تاریخ هرگاه ایران مورد هجوم قرار گرفت بخشی از کشور به تصرف دشمنان درآمد اما در 8 سال دفاع مقدس حتی ذره‌ای از خاک ایران جدا نشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه رژیم بعث عراق آمده بود که بماند، یادآور شد: موانع و استحکامات دشمن در خرمشهر از دید کارشناسان غیرقابل فتح بود اما در عملیات سه روزه بیت‌المقدس خرمشهر از چنگال دشمن تا دندان مسلح آزاد شد.

دفاع مقدس، شکست کامل دشمنی که آمده بود بماند

وی با بیان اینکه در آزادی خرمشهر 35 هزار نیروی بعثی کشته و اسیر شدند، افزود: هشت سال دفاع مقدس شکست کامل دشمنی بود که آمده بود بماند.

اکبری خاطرنشان کرد: در طول جنگ تحمیلی حتی یک کشور هم ایران اسلامی نوپا را حمایت نکرد و تمام دنیا در برابر ایران ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس روز استکبارستیزی است و همه مسلمانان باید از مردم فلسطین حمایت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: ابوذر زبان گویای پیامبر(ص) و مشی او حق‌گویی و حق‌طلبی بود و لذا رسالت رسانه نیز همین بیان حق و مطالبه به حق است.

اکبری امربه معروف و نهی از منکر را رسالت دیگر رسانه دانست و توضیح داد: امروز مهمترین معروف حفظ نظام اسلامی و بزرگترین منکرات دشمنان نظام هستند، اگر در برابرشان کوتاه بیاییم در کنار باطل قرار خواهیم گرفت.

لزوم شکل‌گیری جبهه رسانه‌ای متحد و همدل

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) تصریح کرد: دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای خود برای براندازی نظام اسلامی تلاش می‌کند و این هجوم همه‌جانبه یک جبهه رسانه‌ای متحد و همدل می‌طلبد.

وی در پایان بر اهمیت جلب اعتماد مردم به رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: در ایامی که کشورهای بزرگ دچار بحران شدید هستند ملت فداکار ایران همدلانه به یاری یکدیگر می‌شتابند و رسانه موظف است روایت درستی از این ایثارگری‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول