اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار و از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و جمعی از اصحاب رسانه استان برگزار و از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

ارسال 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر

در ابتدای مراسم البرز للگانی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر از ابتدای سال 98 تشکیل شد، گفت: 800 اثر در 9 قالب و 10 موضوع به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره‌های پیشین رشد قابل توجهی داشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سال98 سالی پرتنش برای کشور بود و اهالی رسانه چه در حوزه آگاهی‌بخشی و چه در مطالبه‌گری از مسؤولان عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی با اشاره به متضرر شدن اهالی رسانه از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: جبران بخشی از خسارات وارده به رسانه‌ها با همکاری نهادهای ذی‌ربط در دستورکار قرار گیرد.

للگانی در پایان بر ضرورت ورود فعالان رسانه‌ای به عرصه رسانه‌های نوین تاکید کرد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران در اولویت قرار بگیرد.

لزوم به‌روز شدن و بهره‌گیری از ابزارهای نوین برای عقب نماندن از جریان رسانه‌ای

در ادامه مراسم ابراهیم شریفی به‌روز بودن را برای مطبوعات امری ضروری عنوان کرد و گفت: برای جذب مخاطب و عقب نماندن از جریان رسانه‌ای باید از علوم و ابزارهای نوین بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری شفاف‌سازی را محور عملکرد رسانه‌ها دانست و افزود: در شرایط فعلی رسانه‌ها باید ایجاد نشاط و امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند.

در پایان از برگزیدگان جشنواره در دو بخش رسانه‌های مکتوب و مجازی در قالب‌های تیتر، عکس، خبر، گزارش، یادداشت، مقاله و مصاحبه با اهدای تندیس و جایزه نقدی تقدیر شد.

گفتنی است؛ خبرنگاران خبرگزاری فارس در سه بخش یادداشت، گزارش و مصاحبه حائز رتبه برتر شدند، مریم بیگی رتبه دوم در قالب گزارش، صادق فرامرزی رتبه دوم در یادداشت‌نویسی و زهرا خسروی و سمیه نظری‌زاده رتبه اول و دوم را در قالب مصاحبه کسب کردند.

انتهای پیام/68023/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول