اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سیل در ایالت میشیگان موجب تخلیه هزاران نفر در برخی از مناطق شد

بارندگی‌های شدید دو روز گذشته در ایالت میشیگان آمریکا باعث تخریب دو سد رودخانه‌ای، جاری شدن سیل و در نتیجه خروج هزاران نفر از این ایالت شد.

سیل در ایالت میشیگان موجب تخلیه هزاران نفر در برخی از مناطق شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، روز گذشته دو سد رودخانه‌ای در ایالت میشیگان آمریکا بر اثر بار‌ندگی شدید این هفته، تخریب شدند و بر اثر آن، حدود 10 هزار نفر از این ایالت خارج شدند. 

به نوشته خبر‌گزاری آسو‌شیتد‌پرس، فرماندار ایالت میشیگان هشدار داده سیل می‌تواند در یکی از محله‌های پایین، شهر میدلند در این ایالت تا ارتفاع حدود 2.8 متری نیز برسد. 

بر اساس این گزارش، خانواده‌هایی که در کنار رود‌خانه‌ها در ایالت میشیگان سکونت داشتند، در کمتر از 24 ساعت، روز سه‌شنبه دوبار به آنها گفته شد که خانه‌های خود را ترک کنند. 

خدمات هواشناسی ملی آمریکا خبر داده بعد از اینکه سدی در شمال شهر دترویت تخریب شد، شاهد یک سیل ناگهانی در کنار رودخانه «تیتاباواسی» در این ایالت بوده است. 

بر اساس گزارش آسو‌شیتد‌پرس، 19 سد بلند در ایالت میشیگان در سال 2018 در شرایط ضعیف و خطرناکی قرار داشتند. 

«گرچن ویتمر»، فرماندار ایالت میشیگان نیز اواخر روز سه‌شنبه وضعیت اضطراری را برای  شهرستان «میدلند»، که  42 هزار نفر جمعیت دارد، اعلام کرد و از شهروندانی که با خطر سیل مواجه شده‌اند خواست این ناحیه را ترک کنند. 

خدمات اضطراری در این ایالت صبح روز سه‌شنبه (دیروز) به خانه‌های مردم در نزدیکی‌های سد «اِدِنویل» سر زدند و به ساکنان این ناحیه هشدار دادند. ساکنان شهر‌های ادنویل، سنفورد و بخشی از میدلند مجبور به ترک مناطق مسکونی خود شده‌‌اند.  

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول