اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 1600 پرس غذای گرم از سوی کمیته امداد در مناطق محروم روستایی گچساران

رئیس کمیته امداد گچساران از توزیع 1600پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و مناطق محروم روستایی این شهرستان خبر داد.

توزیع 1600 پرس غذای گرم  از سوی کمیته امداد در مناطق محروم روستایی گچساران

محمدخادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از توزیع   1600پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد و مناطق محروم روستایی این شهرستان خبر داد.

 وی با بیان اینکه  این تعداد پرس غذای گرم در بین مددجویان و مناطق محروم روستایی این شهرستان توزیع می‌شود، گفت:  طبخ غذا و توزیع آن در بین مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند در مناطق محروم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی   تهیه و پیش از افطار توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گچساران ادامه داد:  تهیه و توزیع غذا و اقلام معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و ما از نیکوکاران این شهرستان می خواهیم در این امر خیر مشارکت کنند.

 خادمی با اشاره به توزیع اقلام معیشتی در رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد: در راستای کمک مومنانه مبلغ یک میلیارد ریال  اقلام غذایی در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شد.

  وی ابراز کرد: همچنین 500 بسته معیشتی از سوی 2 خیر بین مددجویان تحت پوشش این نهاد  توزیع شد.

رئیس کمیته امداد گچساران با اشاره به اقلام موادغذایی توزیع شده در بین مددجویان کمیته امداد افزود: این اقلام شامل، ماکارونی، چای، برنج، روغن، قند و ژل ضدعفونی است.

خادمی با اشاره به اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی بسیاری از افراد کم برخوردار جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است و معیشت این افراد به سختی در گذر است، عنوان کرد: در این راستا خیرین برای کمک به این قشر آسیب دیده  در این روزهای سخت کرونایی می‌توانند با اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود نیازمندان را یاری دهند.

 به گزارش فارس، بیش از سه هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گچساران هستند که از این تعداد ۲هزار نفر از آنان زنان سرپرست خانوارند.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول