اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کمک 510 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای مبارزه با کرونا

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: خیران و تشکل‌های مردمی استان، 510 میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا هزینه کردند.

کمک 510 میلیارد ریالی خیران آذربایجان شرقی برای مبارزه با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی امروز در اولین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان در سال 1399، با قدردانی از فعالیت های چشمگیر سازمان های مردم نهاد استان در مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: بر اساس برآوردها، تاکنون بیش از 510 میلیارد ریال توسط خیران، سازمان های مردم نهاد، تشکل های مردمی و گروه های جهادی برای مقابله با پیامدهای کرونا هزینه شده است.

وی افزود: انتظار داریم سازمان های مردم نهاد استان همچنان در مقابله با کرونا پای کار باشند تا ضمن هم افزایی با یکدیگر، بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.
 
دبیر شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد استان با اشاره به تصویب 15 پرونده سازمان های مردم نهاد جوان استان برای دریافت شناسه ملی در این جلسه، گفت: خوشبختانه با همکاری ادارات مختلف، یکی از دغدغه های سمن های جوان استان در رابطه با دریافت شناسه ملی برطرف شد و در صورت تکمیل شدن پرونده ها توسط اداره کل ورزش و جوانان، همه سمن های جوان دارای شناسه ملی  خواهند شد.
 
در این جلسه همچنین با صدور مجوز فعالیت دفتر نمایندگی بنیاد خیریه نوآوران سلامت در استان موافقت شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول