اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روز قدس چه با راهپیمایی و چه بی‌راهپیمایی توجه جهان را به حقوق فلسطینیان معطوف می‌دارد

نماینده دوره نهم مجلس گفت: چه راهپیمایی باشد و چه نباشد روز قدس توجه ملل آزادی‌خواه جهان را به حقوق ملت فلسطین معطوف می‌دارد.

روز قدس چه با راهپیمایی و چه بی‌راهپیمایی توجه جهان را به حقوق فلسطینیان معطوف می‌دارد

حجت‌الاسلام حسین سبحانی نیا نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: چه راهپیمایی و تجمع باشد و چه نباشد روز قدس توجه همه ملل آزادیخواه جهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مظلومیت ملت فلسطین معطوف می‌دارد و حمایت از حقوق آنان تأکید می‌کند.

وی افزود: به دنبال شیوع ویروس کرونا در جهان و از جمله کشور ما بسیاری از امور جاری و روزمره تحت تأثیر و تحت‌الشعاع این بیماری قرار گرفته و قابل پیش بینی بود که مراسم راهپیمایی روز قدس نیز تحت تأثیر این ویروس قرار گیرد.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: فعالیت مساجد و بقاع متبرکه ما تحت تأثیر این بیماری بدون حضور مردم بود که این به معنای به فراموشی سپردن نیست و در مورد روز قدس هم وضع به همین ترتیب است و عدم برگزاری راهپیمایی و تجمعات به معنای فراموش کردن این روز و آرمان قدس شریف نخواهد بود.

سبحانی نیا خاطرنشان کرد: امروز در مناطقی از کشور که از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت سفید قرار دارند مراسم راهپیمایی روز قدس با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود اما در مناطقی که امکان برگزاری این راهپیمایی وجود ندارد در فضای مجازی اعلام حمایت‌ها از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهد شد.

وی افزود: امروز، مردم و به ویژه فعالان فضای مجازی پیام‌ها و نقطه نظرات خود در مورد ملت فلسطین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در فضای مجازی منتشر خواهند کرد و از این طریق حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام می‌کنند.

نماینده دوره نهم مجلس در پایان گفت: با توجه به این که امکان برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها در اکثر نقاط وجود ندارد،‌ رسانه ها و به طور کل فضای مجازی در رساندن پیام روز قدس و حمایت از حقوق فلسطینیان نقش تأثیرگذاری دارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول