اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادامه وزش باد شدید و رعد و برق در جنوب و غرب اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: عصر امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهش وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان و تا حدودی مرکز پیش‌بینی می‌شود.

ادامه وزش باد شدید و رعد و برق در جنوب و غرب اصفهان

حجت‌اله علی‌عسگریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اصفهان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار در استان اصفهان است، بر این اساس عصر امروز در اکثر مناطق استان افزایش ابر، گاهش وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق جنوب و غرب استان و تا حدودی مرکز پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تندباد لحظه‌ای در مناطق شرقی و تا حدی مرکز همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، ناپایداری‌های با شدت کمتر برای فردا در مناطق جنوبی و غرب استان ادامه دارد.

وی با اشاره به آب گرفتگی معابر عمومی، وقوع رواناب و جاری شدن سیلاب به صورت محلی گفت: توصیه می‌شود مردم از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها و فعالیت کوهنوردی خودداری کنند و سازه‌های موقت و پوشش گلخانه‌ها را ایمن کنند.

علی‌عسگریان با اشاره به این‌که دمای هوای استان اصفهان یک تا 3 درجه کاهش دارد، بیان کرد: کمینه دمای هوای اصفهان 14 و بیشنیه 29 درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، بوئین میان‌دشت با 6 درجه و چوپانان با 33 درجه بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته نطنز 8.6، دهق 2.6، نائین 2.2، میمه 1.3، برزک کاشان یک میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

انتهای پیام/63101/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول