اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شیوع کرونا در آسایشگاه کهریزک کنترل شده است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک با تلاش شبانه‌روزی کادر سلامت و درمان از وضعیت هشدار آمیز به شرایط کنترل شده و تحت مراقبت رسیده است.

شیوع کرونا در آسایشگاه کهریزک کنترل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، علیرضا صدرایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان ری کنترل شده است و با تلاش‌های ارکان نظام سلامت، همراهی مردم و فرهنگ‌سازی و آموزش‌های رسانه‌ها از شرایط قرمز عبور کردیم و اکنون در وضعیت زرد قرار داریم.

وی با بیان اینکه آسایشگاه خیریه کهریزک در رابطه با شیوع کرونا به خوبی مدیریت شد، گفت: وضعیت بیماری در آسایشگاه کهریزک تحت کنترل است و در حال حاضر شرایط مساعدی وجود دارد و جای نگرانی نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری ادامه داد: با توجه به وجود ۱۴۰۰مددجو، ۹۰۰پرسنل و تعدادی نیروی داوطلب در آسایشگاه خیریه کهریزک از حدود ۳هزار نفر در این مرکز نمونه گیری تست کرونا انجام شد که در حال حاضر موارد جدید مثبت و فوت شده نداریم و تعدادی از پرسنل که در ابتدا مبتلا شده بودند، بهبود یافته‌اند.

صدرایی با بیان اینکه پراکندگی ابتلا به کرونا در همه جای شهرری وجود دارد، تصریح کرد: تاکنون در محله‌های دیلمان و دولت آباد، بیشترین موارد مثبت کووید۱۹ را داشته‌ایم و باید شهروندان همچنان موارد پیشگیرانه را مراعات کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام معتادان متجاهر و تمام مسافران ورودی فرودگاه امام(ره) غربالگری می‌شوند، اضافه کرد: بیماری کرونا به طور کامل از بین نرفته و ممکن است این بیماری هر لحظه ما را به وضعیت خطر ببرد لذا رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی را همچنان به مردم توصیه می‌کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری بیان کرد: تعطیل کردن صنوف در ری، واقعاً کار بزرگی بود و در شرایط سخت مشکلات اقتصادی، همکاری اصناف توانست به بهبود شرایط کمک ویژه‌ای کند.

صدرایی در پایان با اشاره به اجرای طرح غربالگری سامانه سلامت خاطرنشان کرد: غربالگری تمامی شهروندان در سامانه سیب اقدام مؤثری در کنترل این بیماری بود که نقش رسانه‌ها در آموزش مردم برای پاسخگویی در سامانه سلامت، بسیار ارزشمند و تأثیرگذار بود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول