اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ایران خودرو: راهکارهای ضد ربات، ثبت نام را کٌند کرد

روابط عمومی ایران خودرو، به کارگیری راهکارهای ضد ربات را عاملی برای کندی فرآیند ثبت نام برای خرید محصولات این گروه خودروسازی اعلام کرد.

ایران خودرو: راهکارهای ضد ربات، ثبت نام را کٌند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی ایران خودرو در واکنش به گزارش فارس با عنوان «بی‌توجهی خودروسازان به اولتیماتوم وزیر/ثبت نام ایران خودرو باز هم امکان پذیر نشد​» اعلام کرد که در برنامه پیش فروش اینترنتی 4 محصول ایران خودرو که در روز 22 اردیبهشت ماه به اجرا گذاشته شد در لحظه 500 هزار متقاضی در صف انتظار بودند که تراکم متقاضی سبب کندی سامانه شد. این امر در تمامی فروش های اینترنتی با حجم بالای متقاضی اجتناب ناپذیر است.

همچنین ظرفیت پیش فروش این برنامه، 12 هزار دستگاه خودرو بود که ظرف مدت 90 دقیقه به پایان رسید. نسبت عرضه و تقاضا در این برنامه با حضور 500 متقاضی در لحظه برای ثبت نام 12 هزار دستگاه خودرو یک به 41 بوده است.

در ادامه این توضیح آمده است: با بکارگیری راهکارهای ضد ربات و با توجه به حجم انبوه متقاضی، فرآیند ثبت نام با کندی مواجه بود اما متقاضیان در شرایط برابر برای ثبت نام قرار داشتند.

با تصمیمات اخیر وزارت محترم صمت در مقوله روش های فروش محصولات خودروسازان و برگزاری قرعه کشی در فروش های فوق العاده مشکل مراجعه یکباره مشتریان به سایت فروش رفع و امکان ثبت نام برای تمامی متقاضیان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول