اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

یازدهمین فرماندار شهرستان بناب چه کسی خواهد بود

سومین فرماندار دولت تدبیر و امید و یازدهمین فرماندار شهرستان بناب چه کسی خواهد بود.

یازدهمین فرماندار شهرستان بناب چه کسی خواهد بود

خبرگزاری فارس- جاوید بنابیان: امین رفیعی اسکویی که از اردیبهشت سال 1393 به عنوان معاون فرماندار بناب انجام وظیفه می‌کرد و از اسفند ماه سال 1396 نیز سکان هدایت فرمانداری شهرستان بناب را بر عهده دارد، ظاهراً این روزها قصد ترک این شهرستان را دارد و جای خود را به فرد دیگری خواهد داد از این رو بنا به دلایلی مسئولیت فرمانداری به ویژه در شهرستان بناب با ویژگی‌های خاص خود باید به دست کسی سپرده شود که نه تنها از ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل آن شناخت کافی داشته باشد بلکه باید در عین حال به دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این خطه توجه کند.

بر اساس این گزارش، این شهرستان علاوه بر اینکه یک شهر حوزوی و دانشگاهی با وزن مذهبی است، یک شهر تولیدی و صنعتی با شهرت اقتصادی نیز به شمار می‌رود؛ بطوری که سال گذشته با صادرات بیش از 228 میلیون دلاری انواع کالاهای مصرفی و صنعتی از طریق گمرک بناب  رتبه نخست در بین شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی را به خود اختصاص داده است که نسبت به سال قبل دو برابر صادرات صورت گرفته است.

از آنجایی که مردم داری و بهره‌مندی از حداکثر ظرفیت و فرصت‌های مختلف خدمتگزاری به مردم این ولی نعمتان جامعه ضرورتی آشکار است، این قضیه همواره مهم‌ترین مسئولیت همه خدمتگزاران مورد تأکید و تصریح واقع شده است.

وجود این خصایص در کنار پاک دستی از جمله ویژگی‌هایی بود که در وجود رفیعی فرماندار بناب موج می‌زد و در سایه این ویژگی‌ها بود که با انتشار خبر احتمال رفتن وی از شهرستان بناب همه را به نوعی ناراحت و نگران کرده است و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و قاطبه مردم شهرستان از این تصمیم رفیعی استقبال نمی‌کنند.

بناب از سال 1368 به فرمانداری ارتقاء یافته است و تاکنون 10 فرماندار نمایندگی دولت در این شهرستان را تجربه کرده‌اند و فرماندارانی که در کنار مردم بوده‌اند و برای خدمت به مردم و نیز عمران و آبادانی شهرستان گام‌هایی برداشته‌اند، اینک نام آنها و خدمات اثربخش شان در دل‌های مردم ماندگار شده است که در این مجال فرصت پرداخت به آن نیست.

با وجود اینکه حدود 15 ماه از عمر دولت دوازدهم باقی مانده است، باید دید چه کسی به عنوان فرماندار بناب معرفی خواهد شد.

با این وصف مردم شهرستان بناب از نماینده عالی دولت در امور اجرایی استان انتظار دارند با توجه به ویژگی‌های خاص این شهرستان فردی را به عنوان یازدهمین فرمادار بناب انتخاب و منصوب کنند که رویکردش بیشتر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشد تا رویکرد سیاسی!

انتهای پیام/60004



 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول