اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

حضور «زن شماره یک تنیس جهان» در مجموعه تلویزیونی

سرنا ویلیامز، دیپاک چوپرا و مارک کوبن در مجموعه تلویزیونی «تندرستی» از «ورایزن مدیا» ظاهر می شوند.
 

حضور «زن شماره یک تنیس جهان» در مجموعه تلویزیونی

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «سرنا ویلیامز» زن شماره یک تنیس جهان در برنامه تلویزیونی دو قسمتی «تندرستی» با محوریت گفتگوی مشروح در مورد سلامتی، تندرستی، تناسب اندام و تغذیه و نیز در بحث سرگرمی، ورزش و تجارت به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 

سرنا ویلیامز، دیپاک چوپرا و مارک کوبن در مجموعه تلویزیونی «تندرستی» «ورایزن مدیا» ظاهر می شوند.

 

«ورایزن مدیا» در حال ارائه یک سری رویدادهای سلامتی مجازی دو قسمتی با همین نام برای چهارشنبه و ۲۷ ماه می است  که به صورت زنده در یاهو Verizon Media پخش می شود. این سلسله برنامه ها قرار است از نام های معروف دنیای سرگرمی، ورزش، بهداشت و تندرستی به بهره ببرد.

 

موضوع این برنامه حول محور «نیل به کامیابی در زندگی» و «انعطاف پذیری در شرایط سخت» و «عبور از بحران ها» بوده و هدف کمک به کارکنان در تمام حوزه ها برای برون رفت از بحران است. گفتگوهای این برنامه بیشتر بر ضرورت پیوند بین سلامت جسمی و روحی متمرکز خواهد بود.

 «امیلی بالدونی»، هنرپیشه و بنیانگذار «AMMA»، «جاستین بالدونی»، هنرپیشه و بنیان گذار شرکت سرگرمی«وی فِرِر»، «هیلاریا بالدوین» «ماییم بیالیک»، «دیپاک چوپرا»، «لری گوتلیب» روانپزشک، دکتر «دارا کاس» خواننده برنده گرمی، ترانه سرا و مدافع سلامت، همکار پزشکی یاهو نیوز و استادیار طب اورژانس در دانشگاه کلمبیا، «کوین لاو» ستاره بسکتبال NBA، «جیلیان میشلز» متخصص سلامتی، «مایکل فلپس»، ابرقهرمان المپیک، دکتر «لوری سانتوس»، استاد روانشناسی و رئیس کالج سیلیمان در دانشگاه ییل، دکتر «شفالی ساباری» روانشناس و نویسنده، «سرنا ویلیامز»، قهرمان تنیس جهان و «شیلین و لوری وودلی» از مهمانان و گردانندگان و سخنرانان این برنامه هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول