اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انبار غیرمجاز نگهداری گندم و جو در گنبدکاووس کشف شد

رئیس اداره صمت گنبدکاووس گفت: در بازدیدهای انجام شده یک باب انبار غیرمجاز ثبت نشده که در آن گندم، جو و سبوس نگهداری می‌شد و خارج از شبکه این مواد را عرضه می‌کرد کشف و پلمب شد.

انبار غیرمجاز نگهداری گندم و جو در گنبدکاووس کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، خلیل رجبلی شامگاه چهارشنبه امروز در نخستین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ تعداد ۵۲ مورد در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب شد که از این تعداد تنها دو مصوبه در راستای برگزاری کارگاه آموزشی در اسفندماه به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نشد.
وی تصریح کرد: در حین بازدیدهای مشترک با جهادکشاورزی و اداره تعزیرات حکومتی از انبارهای ثبت سامانه یک باب انبار نگهداری گندم، سبوس و جو و عرضه خارج از شبکه به ارزش ریالی ۵ میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۱۲۲ هزار ریال کشف و پلمب شد.
رئیس اداره صمت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به استقرار نمایندگی اموال تملیکی در استان ادامه داد: کالاهای مکشوفه به‌همراه صورتجلسه کشف و به نمایندگی اموال تملیکی استان ارسال می‌شود و انتظار می‌رود کالا پس از کشف و مراحل قانونی فورا به اداره تعزیرات حکومتی یا ضابطان مربوطه اعلام شود.
وی خاطرنشان کرد: تعداد 14 هزار و 155 قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، شکلات، لوازم خانگی قاچاق کشف شده که پس از صدور حکم قضایی به سازمان اموال تملیکی ارسال می‌شود.
رجبلی گفت: تا امروز 2 هزار و 902 انبار در سامانه جامع انبارها به ثبت رسیده که بیشترین این انبارها در حوزه عمده‌فروشی و خرده‌فروشی است.
وی درباره عملکرد حوزه قاچاق کالا اداره صمت در سال گذشته اظهار کرد: تعداد 421 مورد بازرسی از تمام واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمده که در این بازرسی‌ها دو فقره پرونده به ارزش ریالی 282 میلیون و 730 هزار ریال تشکیل شد.
رئیس اداره صمت گنبدکاووس گفت: در سال گذشته 60 طاقه پارچه خارجی به ارزش 274 میلیون و 500 هزار ریال و تعداد 4 هزار و 560 نخ سیگارت به ارزش 8 میلیون و 230 هزار ریال کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول