اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک مؤمنانه کار تربیتی است/ مشق بخشش و تمرین خوبی کردن

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک به نیازمندان از دیدگاه تعلیم و تربیت یک امر تربیتی و دارای اهمیت فراوان است.

کمک مؤمنانه کار تربیتی است/ مشق بخشش و تمرین خوبی کردن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران که غروب چهارشنبه در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: معلمان نسبت به هر اتفاقی که رخ می‌دهد از دو منظر عام و تربیتی نظر می‌دهند و در این راستا آنچه که امروز اتفاق افتاده از منظر عمومی یک کار بی‌نظیر و بسیار زیبا و انسانی است.

وی ادامه داد: اگر این رویداد را از دیدگاه تعلیم و تربیت بررسی کنیم می‌توانم بگویم اتفاقاتی که پشت صحنه چنین برنامه‌هایی رخ می‌دهد اهمیتش برای ما بیشتر از خود اتفاق است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: وقتی عده‌ای برای کمک به نیازمندان جامعه وارد عمل می‌شوند این امر یک این کار تربیتی است که حاصل یک عمر تعلیم و تربیت صحیح است.

صیدلو افزود: وقتی کسی در هر جایگاهی اقدام به کار خیر می‌کند و آستینی برای کمک مؤمنانه بالا زده می‌شود این دست هرگز به سمت کار شر نخواهد رفت و دلی که بخشش می‌کند هیچ وقت به کسی ظلم نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه این رزمایش نمایشی از انسانیت است، گفت: سپاه، بسیج، همکاران آموزش و پرورش همچنین مؤسسان مدارس غیرانتفاعی در این امر مشارکت کرده و دل خانواده‌هایی را شاد کردند که درواقع این کار مشق بخشش و تمرین خوبی کردن است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه به بسیجیان افتخار می‌کنیم، ابراز داشت: سالروز فتح خرمشهر را گرامی می‌داریم که در سال ۶۱ وقتی خرمشهر آزادسازی شد با پیام حضرت امام(ره) و موجی که در جامعه ایجاد شد طعم پیروزی جنگ را چشیدیم.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول