اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف بیش از ۷۰۰ تن نخود خارجی احتکاری در انبارهای ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: ۷۸۹ تن انواع حبوبات احتکاری به ارزش ۶۹میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در طرح نظارتی بازدید از انبارها در شهرستان ری کشف شد.

کشف بیش از ۷۰۰ تن نخود خارجی احتکاری در انبارهای ری

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسان اداره صمت در بازرسی از انبارهای نگهداری موادغذایی در سطح شهرستان ری یک انبار با میزان زیادی حبوبات به دلیل اخفاء و امتناع از عرضه کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: محموله کشف شده شامل ۷۶۹تن نخود خارجی به ارزش ۶۹میلیارد و ۲۱۰میلیون ریال بود که گزارش آن به مراجع قضایی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری افزود: همچنین در یکی از بازدیدهای طرح نظارتی مقدار ۲۰تن لوبیا بسته‌بندی به دلیل گرانفروشی کشف شد که در این واحد بسته‌های ۹۰۰گرمی لوبیا بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شد.

احمدی خاطرنشان کرد: پس از بررسی به عمل آمده و رؤیت مدارک و فاکتورهای فروش، تخلف گرانفروشی برای عرضه کنندگان محصول محرز که پس از تشکیل برگه گزارش بازرسی به ارزش ۳۹۰میلیون ریال، پرونده برای تکمیل مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول