اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پخت سه هزار غذای گرم برای نیازمندان توسط وکلای قزوینی

رئیس کانون وکلای استان قزوین گفت: در ادای تکلیف دینی و انسانی خود در رزمایش همدلی مشارکت کرده و در گام نخست با طبخ سه هزار غذای گرم برای نیازمندان مشارکت خود را آغاز می‌کنیم.

پخت سه هزار غذای گرم برای نیازمندان توسط وکلای قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدرضا شهیدی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) مرکزی مطمئن است که با آسودگی می‌توانیم کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء کنیم.

وی ادامه داد: وکلا نیز برای ادای وظیفه خود از ظرفیت کمیته امداد امام (ره) بهره می‌برند تا بتوانند به نیازمندان واقعی خدمت ارائه کنند.

رئیس کانون وکلای استان قزوین اضافه کرد: در ادای تکلیف دینی و انسانی خود در رزمایش همدلی مشارکت کرده و در گام نخست با طبخ سه هزار غذای گرم برای نیازمندان مشارکت خود را آغاز می‌کنیم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از مشارکت وکلا در مساعدت به نیازمندان بیان کرد: اقشار مختلف مردم در کمک به نیازمندان حضور دارند و باید بگویم که ما توفیق داریم که در راه خدمت به نیازمندان و محرومان با مردم نیکوکار همراه و هم کلام باشیم.

مهرعلی حق گویان اضافه کرد: وکلا در طول سال به واسطه پذیرش بدون وجه پرونده‌های مددجویان همراهی خوبی برای خدمت به نیازمندان دارند که امیدواریم با استمرار این همکاری شاهد ارتقای خدمت رسانی به نیازمندان باشیم.

وی عنوان کرد: وکلا در برنامه مفتاح‌الجنه نیز حضور خوبی داشته‌اند البته در سال جاری به واسطه محدودیت‌های به وجود آمده برنامه مفتاح الجنه برگزار نمی‌شود ولی نیکوکاران برای مشارکت در کمک به محرومان خود پیشتاز بوده و اعلام آمادگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ارزش گذاری کمک به نیازمندان را ناممکن دانست و گفت: برای کمک‌های مختلف مردم اعم از مبالغ کم یا زیاد نمی‌توانیم ارزشی را بیان کنیم چراکه آنچه ارزش و جایگاه هر نیکوکاری را مشخص می‌کند، ابتداء نیت الهی برای خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: ممکن است فردی کمکی به ظاهر کم از دید ما داشته باشد ولی کمک او برکت داشته و خودش و خانواده مددجو را بهره مند سازد از این رو اصل مهم در دریافت کمک در این نهاد اجرای فرمان الهی انفاق و نیکوکاری است.

حق گویان خاطرنشان کرد: انفاق باید فرهنگ عمومی‌جامعه باشد چراکه خداوند سبحان به صراحت در آیات 19 سوره مبارکه ذاریات و 24 سوره مبارکه معارج بیان شده که در اموال ما حقی معلوم قرار داده شده برای محرومان که با اداء کنیم.

وی تأکید کرد: اگر این حق به خوبی ادائ شود دیگر نیازمندی نخواهیم داشت و بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی‌حل خواهد شد و با فقر و به تبع آن مشکلات عدیده دیگر مواجه نخواهیم شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در عرصه فرهنگ سازی انفاق و نیکوکاری و خدمت به محرومان در کنار هر انسان آزاده و متعهدی ایستاده و با همکاری و هم افزایی برای رفع محرومیت در جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول