اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

باید با حضور پررنگ در فضای مجازی پرده از چهره رژیم صهیونیستی برداشت

نمایندهٔ منتخب مردم قزوین در یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام پیش‌رو می‌توان با حضور پررنگ در فضای مجازی و ارسال پیام‌های کوبنده و برگزاری راهپیمایی‌های مجازی، برای رژیم اشغالگر قدس خط و نشان کشید و پرده از چهرهٔ منحوس آن‌ها برداشت.

باید با حضور پررنگ در فضای مجازی پرده از چهره  رژیم صهیونیستی برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، لطف‌الله سیاهکالی مرادی، نمایندهٔ منتخب مردم قزوین در یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین در رابطه با اهمیت روز قدس گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و نگرانی از سلامت و جان انسان‌ها در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس به‌صورت حضوری میسر نخواهد شد و لازم است به طرق دیگر اهمیت این روز را بر جهانیان آشکار شود.

وی افزود: خوشبختانه در عصر حاضر ملت‌ها با فضای مجازی و رسانه‌ها آشنایی کامل دارند و همین امر باعث می‌شود که مردم در فضای مجازی و رسانه‌ای پرقدرت ظاهر شوند.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: بنده معتقدم می‌توان با راه‌اندازی راهپیمایی‌های مجازی و ارسال پیام‌های کوبنده برای مستکبرین و اشغالگران خط و نشان کشید، زیرا برد جهانی راهپیمایی در فضای مجازی بسیار بالا است و می‌توان از این طریق با دنیا یارگیری کرد و دوستان زیادی در سطح دنیا پیدا کرد.

نمایندهٔ منتخب مردم قزوین در یازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون دنیا در فضایی قرار دارد که کم‌کم مرزهای زمینی از میان برداشته می‌شود و زندگی به‌سوی جهانی شدن پیش می‌رود و انسان‌ها در سراسر کرهٔ زمین با یک‌دیگر ارتباط برقرار کرده، حرف‌های یکدیگر را شنیده و آن‌ها را تفسیر کرده و توسعه می‌دهند؛ بنابراین می‌توان از فضای موجود به‌نحو احسن بهره‌برداری کرد و پرده از چهرهٔ منحوس رژیم اشغالگر قدس کشید.

وی عنوان کرد: فضای مجازی فضایی دانش‌محور است و می‌توان استدلال های بسیار محکم و قوی در رابطه با قدس را در این فضا مطرح کرد، علی‌الخصوص این‌که رژیم قدس، رژیمی اشغالگر است؛ این‌هایی که دموکراسی در ایران را زیر سؤال می‌برند و خود مدعی دموکراسی هستند، حتی حاضر نیستند اقدام به برگزاری یک انتخابات ساده کنند و همهٔ ساکنین منطقهٔ اشغالی را جهت تعیین حکومت، دعوت به شرکت در آن کنند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد: در این ایام به‌راحتی می‌توان در فضای مجازی رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و روحیات اشغالگری، دیکتاتوری، غاصب، ظالم و کودک‌کش بودن آن‌ها را نمایان ساخت.

وی در پایان اشاره کرد: رژیم اشغالگر قدس نژادپرست است و به‌جز نژاد خود نژادهای دیگر را به‌عنوان انسان قبول ندارد و آن‌ها را به‌عنوان برده‌ها و رعایا به‌کار می‌گیرد؛ می‌توان در ایام پیش‌رو در فضای مجازی روی این مسائل مانور داد و سطح دانش و اطلاعات مردم جهان را نسبت به این اشغالگری بالا برد تا همه در راستای دفاع از قدس به پا خیزند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول